تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای خرید مدل های مختلف کفش برای مردان

در اینجا در مورد کفش‌های معمولی که در طول روز در محیط مدرسه و دانشگاه یا در میهمانی‌ها و مراسم معمولی دوستانه می‌پوشید، صحبت می‌کنیم.

کفش‌های غیررسمی و معمولی(Lifestyle/Casual)

این مدل کفش‌ها مثل کفش‌های رسمی که در بخش اول توضیح دادیم، چندان رسمی و مجلسی نیستند، اما از کفش‌های ورزشی ساده، کلاسیک‌تر هستند.

کفش‌های Lifestyle

این مدل کفش Lifestyle نام دارد، شبیه کفش‌های بند دار اسپرت مدل آکسفورد است تنها تفاوتی که دارد این است که یک کفه لاستیکی ورزشی دارد و رویه آن کمی بلندتر است. این کفش‌ها فوق‌العاده انعطاف‌پذیر و تاشو هستند.

تکفارس آی آر

شما می توانید این مدل کفش را با شلوارهای مخمل کبریتی، جین، شلوار ارتشی، شلوارهای کرباسی پشمی بپوشید. به هر حال می‌شود گفت که این مدل کفش‌ بهترین انتخاب برای دانشگاه، مدرسه و میهمانی‌های ساده و دوستانه است و در کل برای فعالیت‌های غیرورزشی روزمره بسیار مناسب است.

این کفش‌ها معمولا یه رنگ قهوه‌ای، مشکی، خاکستری و آبی هستند. اگر رنگ تندتری انتخاب می‌کنید بهتر است رنگ کفشتان را با کمربند و سایر لباسهایتان ست کنید. بهترین جنس برای این مدل کفش، مخمل جیر و چرم است.

کفش‌های قایقی

کفش قایقی در حقیقت نوعی از کفش رسمی بدون بند گشاد(Loafers) است با این تفاوت که جنس آن از کرباس و برزنت است. کفش‌های قایقی را می شود بدون جوراب هم پوشید. کفه این کفش‌ها معمولا کمی عاجدار و ضد لغزش است و به رنگ سفید و روشن است. کفش‌های قایقی برای فصل‌های گرم مناسبتر است، شلوار کتانی یا شلوارک در انواع رنگهای روشن و شاد، بهترین گزینه برای پوشیدن با این مدل کفش است.

نکاتی درمورد پوشیدن و خرید کفش‌های معمولی

www.takfars.ir

۱-کفش های کتانی و برزنتی را با یک پارچه نمدار و صابون نرم تمیز کنید.

۲-اگر جنس چرمی این مدل کفش را انتخاب میکنید، برای اینکه بتوانید بهترین سایز کفشتان را تشخیص بدهید آن را در اواخر روز امتحان کنید؛ زیرا پاهای شما در اواخر روز بعد از یک روز راه رفتن تورم کرده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر