تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای جالب ویتامینه کردن پوست صورت در خانه

image راهنمای جالب ویتامینه کردن پوست صورت در خانه

ویتامین A

ویتامین A برای برطرف کردن چین و چروک مفید است و در کل، بهترین ویتامین برای مبارزه با آثار کهولت سن در پوست، محسوب می شود.

مشتقات ویتامین A که معمولا با نام رتینوئیدها شناخته می شوند، چین چروکها را کاهش می دهند، لکه های قهوه ای را کم رنگ میکنند و پوست های زبر را نرم میکنند بنابراین کسانی که می خواهند پوست جوانتری داشته باشند باید از این ویتامین استفاده کنند.

ویتامین B۳

تکفارس آی آر

ویتامین B۳ برای کاهش قرمزی پوست مفید است.

ویتامین B۳ که به نیاسینامید مشهور است میزان تولید سرامیدها و اسیدهای چرب را افزایش می دهد. این دو ماده از جمله مولفه های اصلی برای محافظت از پوست هستند و در نتیجه با افزایش این دو ماده پوست مقاومتر می شود و بهتر می تواند رطوبت را حفظ کند و در مقابل محرکهای حساسیت زا مقاومت کند.

ویتامین C

ویتامین C برای کم رنگ کردن لکه ها مفید است.

این ویتامین به نرم کردن پوست و کم رنگ کردن لکه ها خیلی کمک میکند،نتایج یک تحقیق نشان داد زنانی که شش ماه بطور مداوم از کرمهای دارای ویتامین c استفاده میکنند، لکه های صورتشان بطور قالب توجهی کم رنگ می شود.

www.takfars.ir

ویتامین E

ویتامین E برای تامین رطوبت پوست مفید است و از پوست ما در برابر اشعه یو وی محافظت میکند.

این ویتامین به پوست ما کمک میکند که مرطوب کننده طبیعی خود را حفظ کند.

ویتامین K

ویتامین K برای از بین بردن سیاهی دور چشم مفید است.

این ویتامین به روشن شدن سیاهی های دور چشم کمک میکند و به همین دلیل است که اغلب کرم های دور چشم حاوی ویتامین K و یا همان رتینول هستند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر