تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای تشخیص رنگ پوست در خانم ها برای آرایش

افرادی با زمینه‌ی پوست سرد، و افرادی با زمینه‌ی پوست گرم. افراد با پوست سرد کسانی هستند که در رنگ‌هایی مثل آبی روشن، سبزها و بنفش‌ها زیبا بنظر می‌رسند. و افراد با پوست گرم کسانی هستند که با رنگ‌هایی گرم مثل نارنجی و قهوه ای می‌درخشند. مراحل زیر را دنبال کنید تا زمینه‌ی پوستتان را پیدا کنید، سپس رنگ مناسبتان را با اعتماد بنفس بپوشید!

راه اول

اگر لباس آستین بلند پوشیده‌اید، آستین‌هایتان را بالا بزنید و به پایین مچ دستتان نگاه کنید. رگ‌هایتان آبی-بنفش هستند یا سبز-آبی؟ اگر آنها آبی-بنفش بنظر می‌رسند، شما احتمالا دارای پوستی با زمینه سرد هستید. اگر سبز-آبی هستند، احتمالا شما جزو دسته‌ی گرم‌ها هستید.

راه دوم

موهایتان را از روی صورتتان کنار بزنید. سپس روبروی آینه بایستید و یک تی‌شرت، حوله و یا لباس سفید را کنار صورتتان قرار دهید. اگرصورت شما هاله‌ای از رنگ زرد داشت، شما جزو دسته گرم‌ها هستید. اگر صورتتان هاله‌ای آبی رنگ داشت، جزو دسته‌ی سرد‌ها هستید.

تکفارس آی آر

راه سوم

جلوی آینه بایستید و یک گردنبند نقره‌ای بیاندازید و یک جفت گوشواره‌ی نقره‌ای هم به گوش‌هایتان بیاویزید. سپس آن‌ها را خارج کنید و گردنبند و گوشواره‌ی طلایی رنگ جایگزینشان کنید. کدامشان برای شما مناسبتر است؟ اگر بنظرتان رنگ نقره‌ای مناسب‌تر بود، پس شما پوست سرد دارید. اگر طلایی، شما پوست گرم دارید.

راه چهارم

هنگامی‌که جلوی آینه هستید، یک حوله، تیشرت و یا پارچه‌ی صورتی رنگ را کنار صورتتان نگه دارید. سپس آنرا پایین بیاورید و همینکار را با یک پارچه‌ی نارنجی رنگ انجام دهید. کدام یک باعث درخشش بیشتر شما می‌شوند؟ صورتی، نشان دهنده‌ی زمینه سرد و نارنجی، نشان دهنده‌ی زمینه گرم است.

نکته مهم

www.takfars.ir

اگر بعضی از این سوال‌ها بی پاسخ مانده‌اند، برای مثال اگر شما همانقدر با رنگ نارنجی خوب بنظر می‌رسید که با صورتی، در این صورت شما دارای زمینه‌ی پوست خنثی هستید. افراد با پوست خنثی بسیار نادرند و فقط افراد خوش شانس با همه‌ی لباس‌ها فوق العاده بنظر می‌رسند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر