تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمایی برای خانم های نارنجی پوش

image راهنمایی برای خانم های نارنجی پوش

رنگ نارنجی سمبل نشاط و شادی و نیز نشانه دانش و آگاهی است . این رنگ احساس اجتماعی بودن را در فرد تقویت کرده و فعالیت اجتماعی را قدرت می بخشد. این رنگ موجب رفع خستگی می‍‌شود و چون محرک اشتها است برای استفاده در غذاخوری‌ها بسیار مناسب است.

موثرترین بخش بدن انسان سیستم عضلانی و ماهیچه‌ای است که به سرعت از این رنگ تاثیر می‌پذیرد. اعضای مختلف بدن مانند طحال، پانکراس، معده، روده‌ها و کلیه‌ها از این رنگ تاثیر می‌پذیرند و اگر ناراحتی در این اعضا به وجود آید رنگ نارنجی می‌تواند برای درمان آن مفید باشد.

استفاده از رنگ نارنجی در لباس

نارنجی رنگی گرم و زنده است که پوشیدن آن حسی از جوانی و نشاط را القا می‌کند. پوشیدن لباسی به رنگ نارنجی خالص به دلیل درخشش زیاد آن جسارت زیادی می‌خواهد، اما رنگ‌های دیگر خانواده نارنجی مانند هلویی، گلبهی، آجری و تنالیته‌های مختلف رنگ‌های خاکی راحت‌تر از نارنجی خالص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تکفارس آی آر

استفاده از رنگ نارنجی برای پوشش سراسری، کار جالبی نیست و استفاده از رنگ‌های دیگر در کنار آن ضروری به نظر می‌رسد. رنگ‌ متضاد نارنجی، رنگ سبز است و استفاده از این ترکیب رنگ، لباس‌ها را پررنگ‌تر به نظر رسانده و قدرت رنگ‌ لباس‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. اما اگر بخواهید ترکیبی بهتری به دست آورید میتوانید از رنگ سبز یشمی در کنار نارنجی استفاده کنید و رنگ روسری و مانتو و یا بلوز و دامن‌ خود را از این دو رنگ متضاد انتخاب کنید.

رنگ‌های مکمل نارنجی و آبی هم به خوبی در کنار هم قرار می‌گیرند و سردی رنگ آبی از درخشندگی و خیرگی رنگ نارنجی کم کرده و ترکیبی معقول به وجود می‌آورد.

استفاده از رنگ‌های گرمی مانند نارنجی در لباس توجه برانگیز و خودنما است، بنابراین اگر بخواهید ترکیب سنگین‌تری به دست آورید، استفاده از رنگ‌های خنثی مانند کرم و خاکستری نتیجه مطلوبی به وجود می‌آورد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر