تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

رازهای لو رفته از زندگی زن و شوهرهای موفق

image رازهای لو رفته از زندگی زن و شوهرهای موفق

دیدگاه واقع‌بینانه از روابط متعهد

به جای یک رابطه سطحی عاشقانه زودگذر، رابطه عمیق، غنی و همچنان عاشقانه را جایگزین کنید. یک رابطه طولانی مدت، بالا و پایین دارد و انتظار نداشته باشید همه روزهای آن خوش و بدون مشکل سپری شود.

کار کردن بر روی رابطه

در باغی که نظارتی بر روی آن وجود ندارد، علف‌های هرز رشد می‌کنند و در نهایت ممکن است که مانع رشد بهترین گیاهان باغ شوند. به مشکلات و سوء‌تفاهمات رابطه رسیدگی کنید. بر روی روابطتان کار کنید و آن را نادیده نگیرید.

تکفارس آی آر

صرف زمان با یکدیگر

هیچ چیز بهتر از صرف زمان با یکدیگر نیست. زمانیکه شما بدون هیچ بچه، حیوان خانگی و یا حواس پرتی دیگری با هم زمان میگذرانید، پیوندی میان شما شکل خواهد گرفت که در روزهای سخت زندگی به کمکتان خواهد آمد. این زمان را به یک فعالیت دو نفره اختصاص دهید نه فقط دیدن تلویزیون.

زمانی برای تنهایی

شاید این برخلاف باور عمومی باشد، اما گذراندن زمان جدا از هم، جزء مهمی از یک رابطه شاد است. داشتن سرگرمی‌ای جداگانه ایده خوبی است که در زمان دید مجدد بتوانید از تجربیات جدید خود بگوید. علاوه‌براین دور بودن از شریک به شما یادآوری می‌کند که او چه اندازه برای شما اهمیت دارد.

بهره گرفتن از تفاوت‌ها

www.takfars.ir

فکر کنید: چه چیزی شما را شیفته شریک زندگی‌تان کرد؟ مطمئناً همان چیزی که امروز باعث خشم شما شده است. نگاه تازه‌ای به تفاوت‌ها داشته باشید و سعی کنید که بر روی جنبه‌های مثبت زندگی خود تمرکز کنید. این احتمال وجود دارد که اختلافات شما را از یکدیگر متمایز می‌کند و یک تیم عالی ایجاد می‌کند.

انتظار نداشتن تغییر از شریک

اگر هر دوی شما تلاش می‌کنید تا یکدیگر را تغییر دهید، وقت و انرژی خود را تلف می‌کنید. شما باید تمرکزتان بر روی این بگذارید که شخص مقابل از شما چه خواسته‌ای دارد، حتی اگر این موضوع طبیعی به نظر نرسد. به عنوان مثال به جای اینکه برای نشستن ظرف‌ها به شریکتان اعتراض کنید، یک بار خودتان آن را بشورید. شریکتان متوجه رفتار شما برای کمک به رابطه خواهد شد. اگر هر دوی شما این رویه را پیش بگیرید، اوضاع بهتر خواهد شد.

پذیرفتن مشکلات حل ناشدنی

مسائلی وجود دارد که شما نمی‌توانید هر دو با آن موافق باشید. به جای صرف انرژی برای مخالفت و یا قانع کردن، سعی کنید تا به یک سازش دست پیدا کنید. دو شخص نمی‌توانند سال‌ها بدون داشتن اختلاف نظر با یکدیگر زندگی کنند. زوج های شاد تلاش می‌کنند تا با دست یابی به یک توافق و یا درک اینکه موضوع مهمی نیست، از آنها صرف نظر کنند.

ارتباط برقرار کردن

کمبود ارتباط یکی از دلایلی است که روابط با شکست مواجه می‌شوند. به شریک خود گوش کنید، در صحبت‌های او وقفه نیندازید، فقط گوش کنید و بعد از اتمام حرف‌هایش خلاصه‌ای از آنچه شنیده‌اید را مطرح کنید. اگر می‌توانید همدردی کنید، حتی اگر موافق موضوع نیستید. این شریک شما را از حالت تدافعی بیرون میاورد و درک احساسات و افکارتان برای او آسان‌تر می‌شود.

ضرورت صداقت

شما ممکن است چیزهایی را با شریک خود در میان بگذارید که او قصد شنیدنشان را نداشته باشد، اما این بهتر از آنست که به صداقت شما شک کند. عدم اعتماد یکی از آفت‌های زندگی مشترک است. زمانیکه اعتماد شکسته شود، بازسازی آن زمان زیادی خواهد گرفت. زوج های شاد آنهایی هستند که صداقت در ذات آنهاست.

احترام گذاشتن

تک فارس

به شریک خود احترام بگذارید و به او مرتباً یادآوری کنید که چقدر برای شما عزیز است. بی توجهی پس از اطمینان از ماندگاری رابطه آن رفتاری نیست که در زوج های شاد مشاهده می‌کنید. با حسن نیت احساسات خود را بیان کنید، مطمئنا شریک شما سپاسگذار آن خواهد بود.

این رازها بخش جدایی ناپذیر یک رابطه سالم هستند. در حقیقت تلاش شما در گام اول ممکن است مانند کاشتن بذری باشد که هرگز جوانه نمی‌زند، اما ایمان داشته باشید که اگر تلاش خود را ادامه دهید، به آن چیزی که مطلوبتان هست، خواهید رسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر