تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

رازهایی درباره زن ها که هیچ جای دیگری نوشته نشده

۱- اگر قصد ندارید با ما تماس بگیرید، لازم نیست بگویید: "بهت زنگ می زنم". خانم ها ترجیح می دهند کاری به کارشان نداشته باشید، تا اینکه بخواهید به آنها دروغ بگویید. اگر چنین کاری میکنید باید مراقب عواقب آن هم باشید؛ چون ممکن است دفعه آینده که خانمتان به شما می گوید: "برای نهار می بینمت" تا شب منتظر بمانید، اما هیچ خبری از او نشود. به هر حال این نتیجه "بهت زنگ میزنم" خودتان است. بنابراین در چنین موقعیتی آقایون هم میتوانند از حسن سلیقه خود بهره ببرند و زمانیکه مجدداً همسر و یا نامزد خود را دیدند، بگویند: "ممنونم از اینکه وقتت را به من دادی، ظهر فراموش نشدنی بود!" نکته ویژه: مژگان معتقد است: "فکر نکنید اگر ما را برای ۳ روز منتظر تماس خود بگذارید، این کار باعث می شود که علاقه ما نسبت به شما افزایش پیدا کند."

۲- اگر مشغله های زیادی دارید، لازم نیست یکدفعه از روی کره زمین محو شوید، حداقل با یک e-mail کوتاه و مختصر، ما را در جریان امور قرار دهید. اگر به عنوان مثال مشغله کاری شما در طول این هفته بیش از اندازه زیاد شده است و نمی توانید توجه درخوری را که مایل هستید، به ما بدهید، مطمئن باشید که دست به خودکشی نخواهیم زد. آنطور که شما تصور میکنید نیست. ما لازم نداریم که از صبح تا شب تلفنی با شما صحبت کنیم. اگر بگویید کار دارید، سرتان شلوغ است، وقت کافی ندارید، و هفته آینده فرصت پیدا میکنید تا سری به ما بزنید، این کار را حمل بر بی ادبی نمی گذاریم، بلکه متوجه میزان بالای با ملاحظگی و درک شما می شویم. (البته به شرطی که هفته بعد به قول خود عمل کنید!)

۳- ما از شما انتظار نداریم تا در سطح برنامه ریز مسابقات قهرمانی برای برنامه ریزی در رابطه تلاش کنید، اما کوچترین قدم در این زمینه قابل ستایش است. ما دوست نداریم در رابطه تبدیل به یک منشی شویم و قرارهای ملاقات را فیکس کنیم.بله، بدمان نمی آید که تا حدی در این حوزه کنترل داشته باشیم، اما گاهی اوقات…..خسته می شویم. به این معنا که شنیدن "هر چی که تو بخواهی" در برخی مواقع ما را به هیچ وجه خوشحال نمیکند. لازم نیست برای برنامه ریزی خودتان را بیش از اندازه تحت فشار قرار دهید، ما معمولا سرگرمی های متنوع را به هر چیز دیگری ترجیح می دهیم.

۴- اگر تمام پیشنهادات شما را با سر قبول نکردیم، نباید احساس ناراحتی کنید. برخی از خانم ها نسبت به سایرین، نیازمند زمان بیشتری هستند تا بتوانند همه چیز را تحلیل و بررسی نمایند. ریلکس باشید؛ ما فقط به زمان و فضای بیشتری نیاز داریم. اگر کمی از شما فاصله می گیریم، به این معنا نیست که می خواهیم شما را تست کنیم، یا قصد به بازی گرفتنتان را داریم، و یا اینکه اصلاً علاقه ای در کار نیست؛ فقط می خواهیم یک سیر طبیعی را طی کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که اوضاع از چه قرار است. (یا شاید هم مشغله های کاریمان زیاد باشد! به گوشتان آشناست؛ نه؟)

۵- زمانیکه از دستتان دیوانه می شویم، سعی نکیند با بو.سیدن و در آغ.وش کشیدن، سر همه چیز را هم بیاورید. ما در آن حالت فقط می خواهیم شما را خفه کنیم. همانطور که می دانید، آقایون به طور ذاتی از خانمهایی که مانند مادر فولاد زره هستند، می ترسند.اجازه دهید ما عصبانیت خود را خالی کنیم؛ در مقابل شما هم میتوانید عصبانی شوید و واکنش نشان دهید.

تکفارس آی آر

۶- زمانیکه بر سر موضوعی با شما بحث می کنیم به این معنا نیست که قصد داریم نظر شما را در مورد آن تغییر دهیم… (البته بجز وقت هایی که نظرتان عوض می شود). ما عاشق بحث های جدی هستیم. دوست داریم با شما در مود گروه محافظه کار و لیبرال بحث کنیم و جنگ های دوستانه راه بیندازیم. با این کار لحظه های فراموش نشدنی و خاطره انگیز جالبی در زندگی به وجود خواهد آمد.

۷- باید به اندازه کافی در مورد نامزد قبلی شما بدانیم تا مطمئن شویم، تهدیدی برای ما محسوب نمی شود. اگر از صحبت کردن در مورد او طفره بروید، آنوقت ما احساس می کنیم که هنوز بین شما دو نفر چیزی وجود دارد. البته منظور ما این نیست که بیایید و جزئیات تمام پیوندهای عاطفی گذشته خود را برایمان مو به مو توضیح دهید. به عبارت دیگر ما فقط سر تیترهای رابطه را می خواهیم، به علاوه نکاتی که در لفافه معلوم کند ما خیلی بهتر از او هستیم.

۸- یک دفعه به سراغ نقاط حساس بدن همسرتان نروید، اول کمی اطراف آنها مانور دهید تا ببینید عکس العمل ما چیست. ما هم مثل تمام دخترهای دیگر نقاط حساس مشترکی داریم، اما اگر جاهای مختلف بدنمان را تجربه کنید، این امر نشان می دهد که: الف) شما مطلعید که همه خانم ها با یکدیگر متفاوت هستند، ب) میخواهید جای جای بدن همسرتان را بهتر بشناسید. ج) قصد دارید بفهمید که چه چیز خاصی در او باعث می شود بگوید بهترین لحظات را سپری میکند.

۹- کمک کردن به انجام کاری که از ادامه آن عاجز هستیم، برایمان بیش از ۱۰ مرتبه ارگاسم ارزش دارد. یک خانم زمانی می تواند به وضوح درک کند که یک مرد حافظ و نگهبان واقعی اوست که در کارهای نیمه تمام کمکش کند. به عنوان مثال آقایون میتوانند جعبه های اضافی و کارتون های خالی که دور تا دور خانه خانم را اشغال کرده اند را فشرده کرده و برای بازسازی تحویل مراکز ذیصلاح دهند. این امر آنها را حقیقتاً خوشحال میکند.

۱۰- اگر لباسی ما را چاق جلوه می دهد، حتما باید به ما گوشزد کنید؛ البته نه به طور مستقیم و رک و بی پرده. تنها کافی است بگویید: "این لباس خوبه، اما فکر می کنم اون لباس سبزه، خیلی بیشتر از این بهت میاد." با اتکا به این روش هم ما متوجه میشویم که موضوع از چه قرار است و هم پیوندهای عاطفی رابطه مستحکم تر میشوند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر