تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

درمان آلرژی های پائیزی با خوراکی

یکی از راه های درست این مبارزه استفاده از سبزیجات در مقابل آلرژی است.
جعفری: بر طبق آخرین تحقیقاتی که در سال گذشته انجام گرفته است. یکی از سبزیجاتی که می توان از آن برای مبارزه با آلرژی استفاده کرد جعفری است. جعفری به همراه بو و عطر بسیار دلپذیری که دارد می تواند شما را مقاوم در برابر آلرژی ها کند.
سیر و پیاز: یکی از دیگر از سلاح های مبارزه با آلرژی موادی هستند که شامل کورستین باشند.برای اینکه اینگونه مواد را پیدا کنید بهترین گزینه برای شما می تواند سیر و پیاز باشد و بهتر است تا از آن ها در بیشتر غذاهای خود استفاده کنید.
کلم پیچ: کلم پیچ از جمله سبزیجاتی است که شما می توانید به راحتی تهیه کنید استفاده از ان در سالاد بی نظیر است. در کنار طعم و مزه بسیار خوبی که دارد شما می توانید آن را یک ماده بسیار خوب برای جلوگیری از آلرژی نیز به حساب آورید.

کلم برکلی:
کلم بروکلی به خاطر ویتامین C که دارد می تواند به شما بسیار کمک کند. این ماده می تواند سینوس های شما را تا حدودی بهبود بخشد و همین می تواند از آلرژی های شما بکاهد. متخصصین پیشنهاد میکنند تا روزانه مقداری از این ماده در حالت خام یا بخارپز استفاده کنید.
مرکبات: بر حسب تحقیقات انجام شده در سال های اخیر روزانه ۵۰۰ میلی گرم از ویتامین C می تواند موارد ناشی از آلرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید پرتقال و دیگر میوه ها از دسته مرکبات هستند. برای مثال نصف یک گریپ فروت دارای ۶۰ میلی گرم ویتامین C است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر