تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دانلود نرم افزار حرفه ای برای قفل صفحه گوشی موبایل

image دانلود نرم افزار حرفه ای برای قفل صفحه گوشی موبایل

برای حل این مشکل ما به شما نرم افزار Gesture Lock Screen PRO پیشنهاد میکنیم که با استفاده از آن الگویی با طرح دلخواه رابرای میتوانید برای دستگاه اندرویدی خود برگزینید.

بسیاری از کاربران از الگو یا پترن های ۹ نقطه ای برای قفل صفحه نمایش خود استفاده میکنند که شاید اگر کسی به دست های آنها نگاه کند بتواند الگو را حدس بزند.

برنامه Gesture Lock Screen PRO 1.4.4 به شما این امکان را میدهد تا با انتخاب روشهای مختلف مانند: کشیدن حروف و اعداد، کشیدن اشکال دلخواه، استفاده از امضای شخصی بتوانید به روش های جالبی صفحه نمایش گوشی خود را قفل کنید. علاوه براینکه شما میتوانید براحتی رنگ دلخواه را برای فرمت قفل خود در نظر بگیرید. همچنین میتوانید با مخفی کردن طرح قفل هنگام باز کردن صفحه نمایش امنیت دستگاهتان را بالا ببرید. به کمک این نرم افزار اندرویدی میتوانید براحتی از رمز عبور پشتیبان تهیه کنید تا در مواقع بازیابی بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه براینکه میتوانید از ۵ تم مختلف بک گراند با کیفیت HD استفاده کنید، همچنین میتوانید از تصاویر موجود در گالری خودتان برای پس زمینه استفاده کنید. نمایش تاریخ و ساعت در صفحه نمایش قفل و استفاده از صدا هنگام باز و بسته شدن قفل از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

برخی از ویژگی های برنامه Gesture Lock Screen PRO اندروید :

تکفارس آی آر

رسم حروف، اعداد، اشکال، امضا و حرکات متنی برای باز کردن قفل

وارد کردن بازیابی رمز عبور برای باز کردن قفل یا تغییر حرکت

سفارشی کردن همه موارد صفحه نمایش،صداها، باز کردن انیمیشن

دانلود Gesture Lock Screen PRO 1.4.4 بهترین نرم افزار قفل صفحه اندروید

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر