تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

داشتن کلیه های سالم با این نوشیدنی ها

image داشتن کلیه های سالم با این نوشیدنی ها

بهترین نوشیدنی‌های پاک کننده‌ی کلیه :

۱. آب چغندر

آب چغندر به خاطر اینکه حاوی بتائین است مزایای مفیدی برای مجاری ادراری دارد. بتائین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که، مثل آب ذغال اخته، اسیدیته‌ی ادرار را افزایش می‌دهد، در نتیجه از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

۲. آب ذغال اخته

تکفارس آی آر

آب ذغال اخته محبوب‌ترین درمان برای مجاری ادراری است. این آب میوه کمک می‌کند رشد باکتری که به عفونت مجاری ادراری منجر می‌شود متوقف شود. این امر با افزایش اسیدیته‌ی ادرار اتفاق می‌افتد که چسبیدن باکتری را به مجاری ادراری مشکل تر می‌کند.

۳. مخلوط آب میوه و سبزیجات

نوشیدن مخلوط آب میوه و سبزیجات راه بسیار موثری برای تمیز کردن کلیه‌ها است. این به خاطر آن است که این مخلوط آب میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین‌ها است که به سم زدایی کردن از بدن کمک می‌کند و بار اضافی تحمیل شده بر کلیه‌ها و کبد را کم می‌کند.

میوه‌هایی مثل سیب، مرکبات، گلابی و هلو وقتی که با سبزیجاتی مثل خیار، کلم پیچ و اسفناج ترکیب می‌شوند، فوق‌العاده هستند.

۴. نوشیدنی‌های خانگی

www.takfars.ir

برای درست کردن نوشیدنی پاک کننده‌ی کلیه در خانه، آب نوشیدنی را با آب لیمو، سرکه‌ی سیب و مکملی به نام رنال ترکس(Renaltrex) ترکیب کنید.

مواد تشکیل دهنده‌ی رنال ترکس، به تقویت و سم‌زدایی کلیه‌ها کمک می‌کند. این عمل در تقویت سلامت کلی کلیه‌ها بسیار حیاتی است.

۵. آب لیمو

مصرف منظم آب لیمو کمک می‌کند از خطر تشکیل سنگ کلیه جلوگیری کنیم. این محلول بسیار اسیدی است، که به حل کردن سنگ‌ها کمک می‌کند و سطوح سیترات ادرار را افزایش می‌دهد که این ماده نیز با تشکیل سنگ کلیه مقابله می‌کند.

برای یک پاکسازی سریع و آسان، یک لیتر آب را با آب ۴-۵ لیمو ترکیب کنید و بعد آن را بنوشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر