تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

داستان جدید سریال مهران مدیری چیست

image داستان جدید سریال مهران مدیری چیست

مهران مدیری کارگردانی که آخرین ساخته سریالی اش با عنوان «قهوه تلخ» این شانس را نیافت که به تلویزیون راه یابد و به همین دلیل در شبکه نمایش خانگی توزیع شد بعد از آنچه امتداد همکاری اش با برادران آقاگلیان در ادامه دادن به این سریال به بن بست خورد به تازگی مذاکراتی را با علی دارابی معاون سیما انجام داده است تا سریالی جدید را در تلویزیون تولید کند و بار دیگر به رسانه ای بازگردد که طی ماههای اخیر خلأ حضور آدمهایی نظیر او را به شدت حس کرده است.

برمبنای اطلاعات ارائه شده در «تماشا» مدیری برای ساخت سریال جدیدش به سراغ تیم نویسندگان همیشگی اش نرفته و البته ژانر سریالش هم به مانند کارهای سابقش کمدی نیست و درونمایه کلی این کار جدی است. سریال جدید مدیری گویا ۴۰ قسمتی خواهد بود و رفیق همیشگی مدیری یعنی سیامک انصاری در این کار هم حاضر خواهد بود.

احتمالات حکایت از آن دارند که این سریال اوایل سال ۹۲ کلید خواهد خورد و پیش تولید آن هم طی هفته های آتی آغاز خواهد شد. مدیری قصد دارد نگارش سناریوی این کار را به نویسندگانی فعال در حیطه درامهای جدی بسپارد. مدیری پیش از این در گفتگو با منصور ضابطیان در «رادیوتابستانه» هم از علاقه اش برای بازگشت به تلویزیون سخن گفته بود.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر