تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

دارچین داروی جادوئی لاغری سریع

از موادی که مصرف آن در برخی از رژیم‌های کاهش وزن توصیه می‌شود، دارچین است. دارچین به قند خون را می‌کاهد: خوردن بسیاری از غذاها سبب افزایش قندخون می‌شود و اگر این قند کنترل نشود، احتمال افزایش وزن بسیار زیاد خواهد بود. دارچین با کنترل میزان قندخون می‌تواند تا حدی از افزایش وزن جلوگیری کند.
میزان انسولین را کنترل می‌کند: دارچین علاوه بر متعادل نگه داشتن سطح قندخون، میزان انسولین را نیز کنترل می‌کند. میزان انسولین و قندخون ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. پایین نگه داشتن سطح انسولین یکی از مواردی است که برای سلامت و کاهش وزن اهمیت زیادی دارد.
سبب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود: بدن انسان برای هضم دارچین، نوعی واکنش شیمیایی خاص انجام می‌دهد. این فعل و انفعالات در واقع سبب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود تا به این‌ ترتیب گرمای اضافه‌ای را که از طریق مصرف دارچین ایجاد می‌شود، کاهش دهد. وقتی سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد، بدن ما کالری بیشتری می‌سوزاند که این مساله به کاهش بیشتر وزن می‌انجامد.
می‌توانیم از دارچین به طور منظم در وعده‌های غذایی خود استفاده کنیم:

می‌توان دارچین را روی نان برای صبحانه یا روی میوه‌های عصرانه و نیز در ماست، چای و قهوه ریخت.

سعی کنید همیشه دارچین را در وعده‌های غذایی روزانه خود جای دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر