تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خبر های مهم از تیم پرسپولیس در آستانه دربی ۷۶

image خبر های مهم از تیم پرسپولیس در آستانه دربی ۷۶

طی پیگیری‌های مسئولین این باشگاه در خصوص پرونده وینگادا، مسئولان دادگاه عالی ورزش به قرمزپوشان اعلام کرده‌اند که در فوریه رای در مورد پرونده وینگادا را اعلام می‌کنند.

پرسپولیسی‌ها قبول کرده‌اند که ۲۰۰ هزار بابت مانده حساب وینگادا به او پرداخت کنند، البته طلب دستیاران او نیز به صورت جداگانه اعلام شده است.

محمد قاضی به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس و چند بازی حساس این تیم را از دست داد، اما این بازیکن در شرایطی که تمرین امروز پرسپولیس تعطیل بود به صورت اختصاصی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به تمرینات ویژه پرداخت و آمادگی خود را برای حضور دربی ۷۶ به دست آورد.

آرفی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود، با تذکر جدی مسئولان فیفا روبه‌رو شد.

تکفارس آی آر

آنها به آرفی اعلام کردند اول باید شکایت خود را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران پیگیری کند و در صورتی که به نتیجه نرسید به فیفا مراجعه کند. به همین دلیل آرفی مذاکرات خود را برای دریافت مطالباتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس آغاز کرده است تا پول خود را پس از توافق با قرمزپوشان دریافت کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر