تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خبر خوش برای استقلالی ها بازگشت فرهاد مجیدی به تیم آذر

image خبر خوش برای استقلالی ها بازگشت فرهاد مجیدی به تیم آذر

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ˈفرهاد مجیدیˈ و احتمال بازگشت او به جمع آبی پوشان در نیم فصل گفت: همانطور که از قبل به هواداران میلیونی استقلال وعده داده بودیم، آمادگی پذیرش مجیدی را داریم و مقدمات لازم را برای تحقق این مساله فراهم کرده ایم.

وی تاکید کرد: در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولی که به هواداران خود داده بود، با تمام وجود آماده جذب مجیدی است و هیچ مشکلی برای تحقق این مهم وجود ندارد.

وی افزود: اگر مجیدی تمایل به بازگشت به استقلال داشت اعلام آمادگی کند تا اقدامات بعدی در این باره انجام شود تا این بازیکن ارزشمند در ادامه فصل بتواند به تیم کمک کند.

علی فتح الله زاده درباره جلسه خود با امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: نشست بسیار خوبی برگزار شد و درباره شرایط تیم در نیم فصل و برنامه های آتی صحبت کردیم، ضمن اینکه بحث فهرست بازیکنان تیم برای ادامه رقابت ها از موارد اصلی طرح شده در جلسه بود.

تکفارس آی آر

وی ادامه داد: هنوز بحث بازیکنانی که از تیم جدا می شوند قطعی نیست و تصمیم گرفته شد تا پس از مشخص شدن نفراتی که به عنوان بازیکن داخلی و خارجی به استقلال ملحق می شوند، درباره فهرست کلی تیم و بازیکنانی که احتمالا جدا خواهند شد تصمیم نهایی اتخاذ شود.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که اگر مجیدی قصد خداحافظی از دنیای بازی را داشته باشد چه تصمیمی گرفته می شود گفت: در این صورت، باز هم به او در این راه کمک می کنیم تا خداحافظی با شکوهی به پاس سالها حضورش در پیراهن آبی برپا شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر