تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تهیه نوشیدنی خوشمزه با زردآلو

image آموزش تهیه نوشیدنی خوشمزه با زردآلو

مواد مورد نیاز

زردآلو۶ عدد مغز گردو ۴٠ گرمعسل به مقدار لازمیخ به مقدار لازمآببه مقدار لازم

مرحله اول

در مرحله اول به سراغ آماده سازی زردآلوها روید. بهتر است میوه های رسیده و شیرین را انتخاب کنید تا بتوانید اسموتی با طعم و رنگ بی نظیر تهیه کنید.

تکفارس آی آر

زردآلوها را به خوبی بشویید، هسته و خرابی های آن را جدا کنید. میوه ها را در زیپ کیپ یا ظرف درب دار قرار دهید و به مدت ۳۰ دقیقه درون فریزر گذارید.

اگر زمان کافی برای این کار ندارید، مرحله فریز کردن میوه را حذف و به سراغ مرحله بعد روید.

در فصل زردآلو این میوه به وفور و با قیمت های مناسبی در بازار یافت می شود که شما می توانید میوه ها را شسته و هسته آن ها را جدا کنید و به شکلی که در بالا توضیح داده شد به مدت چند ماه درون فریزر نگه داری کنید.

بدین صورت در فصول دیگر سال که زردآلو در دسترس نیست شما می توانید از این میوه خوشمزه اسموتی تهیه و نوش جان کنید.

مرحله دوم

www.takfars.ir

در دومین مرحله زردآلو ها را به همراه مغز گردو درون مخلوط کن یا میکسر بریزید. اگر مقدار شیرینی میوه ها کم است، کمی عسل به ترکیب اضافه کنید و همه مواد را با هم ترکیب کنید تا بافتی کاملاً یک دست و یک نواخت به خود گیرند.

اگر بافت اسموتی غلیظ بود می توانید کمی آب به ترکیب درون مخلوط کن اضافه کنید و مجدد کمی مواد را به هم زنید تا همه محتویات با هم ترکیب شوند.

اگر به هر دلیلی استفاده از گردو برایتان مقدور نیست می توانید از مغز پسته یا بادام درختی استفاده کنید. ترکیب این دو مغز با زردآلو طعمی بسیار خوب دارند.

مرحله سوم

در سومین مرحله اسموتی شما آماده سرو و نوش جان کردن است. درون لیوان مناسبی چندتکه یخ بریزید، از ترکیب محتوای تهیه شده درون لیوان بریزد.

با مقداری پودر گردو یا مغز گردو و یک برش از زردآلو روی لیوان را تزیین و سرو کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر