تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جزئیات کامل استخدام بانک دی

image جزئیات کامل استخدام بانک دی

نکات مهم :

چنانچه متقاضی با مدرک تحصیلی بالاتر در مقطع تحصیلی پایین تر در آزمون شرکت نماید از همکاری و اشتغال وی در هر مرحله، ممانعت بعمل خواهد آمد.

از پذیرفته شدگان تعهد خدمتی اخذ می گردد.

صرفاً فارغ التحصیلان رشته های مشخص شده در جدول رشته های مورد نیاز با گرایشهای ذکر شده میتوانند در آزمون شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها وگرایش ها امکان پذیر نمی باشد.

تکفارس آی آر

ثبت نام و شرکت در آزمون هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی نماید.

در صورتیکه خلاف هر یک از موارد مندرج در فرم همکاری در مورد هر یک از داوطلبان به اثبات برسد ، از همکاری و اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل آمده و برابر ضوابط قانونی با وی برخورد خواهد شد .

مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد.

در صورت قبولی در آزمون ، به مدارک ارائه شده فاقد معدل کل و یا گواهی های صادره از سوی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی که مبین گذراندن تعداد واحدهای مقاطع تحصیلی و یا ریز نمرات و یا برگ تسویه حساب باشد تحت هیچ عنوان ترتیب اثر داده نشده و قبولی داوطلب از درجه اعتبار ساقط میشود .

نظر به صرف هزینه های گزاف برای برگزاری آزمون، لذا هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

www.takfars.ir

شرایط اختصاصی

حـداکثـر ســن مجـاز بـرای شروع همکاری ۵۵ سال میباشد .

حداقل مدرک تحصیلی کاردانی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات میباشد .

توانایی کار با نرم افزار های اداری ( Word – Excel ) ، اتوماسیون های اداری و بانکی مورد انتظار میباشد .

تبحّر در استفاده از نرم افزارهای بانکی ترجیحاً بانک ایران مورد انتظار میباشد .

آشنایی کامل با خدمات الکترونیکی بانکها وجود داشته باشد .

از زمـان بــازنشستــگی حـداکثر ۲ سال سپری شده باشد .

پستها و سمتهای معتبر برای همکاری : رییس شعب ممتاز ، درجه یک یا دو – رییس منطقه – معاون شعب درجات یک و دو

نداشتن هرگونه منع بکارگیری پس از استعلام از بانک محل اشتغال (بازنشستگی)

برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری

تک فارس

محل سکونت ترجیحاً مراکز استانها باشد .

در صورت لزوم برای دعوت به مصاحبه از طریق شماره همراه مندرج در فرم ، اطلاع رسانی لازم صورت میپذیرد .

تکمیل فرم و سوابق کاری

خبر ۲ اردیبهشت ۹۳ – مصاحبه تخصصی با پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برگزار شد

مصاحبه با ۲۵۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانک دی طی سه روز متوالی ۲۸، ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه سال ۹۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، این بانک در راستای تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود و با رویکرد شاسیته سالاری و تخصص محوری اقدام به جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه نمود.

بر این اساس حدود نیمی از۵۴۰ نفر پذیرفته شده در آزمون کتبی که فهرست اسامی آنان از طریق سایت بانک دی اعلام گردید ، در تاریخ ۲۸،۲۹ و ۳۰ فروردین ماه مورد مصاحبه قرار گرفتند.

همچنین مصاحبه با سایر پیذیرفته شدگان نیز در پایان هفته جاری ، طی روزهای ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت ماه انجام می شود.

گفتنی است در این آزمون بیش از ۲۵۰۰ نفر داوطلب شرکت نموده که از این تعداد ۵۴۰ نفر در آزمون کتبی پذیرفته شدند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از به اتمام رسیدن مصاحبه های تخصصی ، حداکثر تا نیمه اردیبهشت ماه از طریق سایت بانک دی به اطلاع عموم خواهد رسید.

T A K F A R S

خبر ۱۹ اسفند ۹۲ – نتایج آزمون استخدامی سال ۹۲ بانک دی در صفحه آزمون بارگذاری شد، برای ورود به صفحه آزمون از لینک زیر وارد شوید .

ورود به صفحه آزمون

توجه: در صورتی که ثبت نام شما به هر دلیل تکمیل نشده و موفق به دریافت کد رهگیری نشده اید می توانید با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود به جای کد رهگیری، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.و توجه داشته باشید در صورت عدم پرداخت درخواست شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت .

لینک دریافت کد رهگیری

خبر ۱۷ اسفند ۹۲ – نتایج آزمون استخدامی بانک دی تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد .

در هر لحظه که نتایج به صورت نهایی آماده شود اسامی در همین صفحه به اطلاع خواهد رسید .

خبر ۶ اسفند ۹۲ – آزمون استخدامی بانک دی ۹۲ برگزار شد

آزمون استخدامی این بانک دی در راستای تأمین سرمایه انسانی ارزش آفرین، با حضور بیش از ۲۰۰۰ داوطلب متشکل از حدود ۱۲۰۰ نفر زن و ۹۰۰ نفر مرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پذیرش این داوطلبان منوط به موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و نیز دارا بودن معیارهایی نظیر شایستگی، قابلیتهای فردی، مهارت، دانش، داشتن مدرک مرتبط با معدل بالای ۱۴ است.

در این آزمون ۱۴۸ نفر از دواطلبان با مدرک کارشناسی ارشد و ۱۹۸۱ نفر با مدرک کارشناسی شرکت کردند. گفتنی است نتیجه آزمون متعاقبا از طریق سایت بانک دی اعلام خواهد شد.

تک فارس www.takfars.ir

خبر ۲۶ بهمن ۹۲ – برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی‌ بانک دی از تاریخ ۲۶ بهمن ۹۲ لغایت ۲۸ بهمن ماه (به مدت ۳ روز) با مراجعه به سایت بانک دی از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی خوانا تهیه نمایید.

دریافت کارت آزمون استخدامی بانک دی

خبر ۱۵ بهمن ۹۲ – متقاضیان محترم .

با توجه به حجم بسیار بالای تعداد ثبت نام در آزمون استخدامی ، با عرض پوزش ادامه ثبت نام سایر متقاضیان عزیز ممکن نمی باشد . بدیهی است فقط و فقط برای داوطلبان دارای نقص اطلاعات ، امکان اصلاح مشخصات و واریز مبلغ از طریق گزینه ویرایش و پیگیری وجود دارد.

بانک دی در راستای تأمین سرمایه انسانی ارزش آفرین ، از میان جوانانِ ارزشمند و پر افتخار میهن اسلامی ، مبتنی بر مدل شایستگیو پس از کسب موفقیت در مراحل مختلف (آزمون کتبی، مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی) به صورت قراردادی (مشمول قانون کار) دعوت به همکاری مینماید :

الف) شرایط عمومی

تابعیت ایران و متعهد و ملتزم به نظام جمهوری اسلامی ایران.

اعتقاد به دین مبین اسلام.

عدم سوء پیشینه کیفری (نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد)، همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی .

عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.

تکفارس

توانایی جسمانی و روانی لازم (با تأیید پزشک معتمد بانک).

داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی به استثنای معافیت پزشکی. (مخصوص آقایان)

عدم اشتغال و یا نداشتن هرگونه تعهد خدمتی به سازمان ها ، نهادها ، مراکز آموزشی و مؤسسات دولتی و وغیر دولتی و نداشتن ممنوعیت استخدام .

ب ) شرایط سنی – تحصیلات :

· لیــسـانس : حداقل سن ۲۱ سال ۱۳۷۱/۱۱/۳۰، حداکثر سن ۲۸ سال متولدین ۱۳۶۴/۱۱/۳۰ تا ۱۳۷۲/۱۱/۳۰ ،حداقل معدل ۱۴ چهارده

· فوق لیسانس: حداقل سن ۲۳ سال ۱۳۶۹/۱۱/۳۰ ، حداکثر سن۳۰ سال متولدین ۱۳۶۲/۱۱/۳۰ تا ۱۳۷۲/۱۱/۳۰ ،حداقل معدل ۱۴ چهارده

خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وهمچنین اعضای گردان های عاشورا در صورت داشتن حداقل ۴ سال عضویت فعال و مستمر در بسیج ، در شرایط یکسان در قیاس با سایر متقاضیان ، از اولویت برخوردار می باشند.

در صورت ارائه مدارک معتبر توسط افراد خانواده معظم ( شهدا، جانبازان،آزادگان ومفقودالاثرها) حداکثربه میزان ۵ سال به شرط سنی اضافه خواهد شد .

داوطلب بومی: بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

o الف : محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای همکاری یکی باشد.

takfars.ir

o ب: حداقل چهارسال را بهمراه خانواده خود در استان مورد تقاضای همکاری ، سکونت داشته باشد. تایید میزان سنوات سکونت براساس محل صدور شناسنامه ، محل اخذ مدرک تحصیلی ، محل انجام خدمت وظیفه و تایید نهایی کارشناسان بانک ، صورت می گیرد.

ب) مدارک موردنیاز :

بارگذاری عکس ۴*۳ تمام رخ جدید با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰kb در سایت بانک

واریز هزینه مربوطه از طریق لینک موجود در قسمت ثبت نام

ج) ضوابط لازم برای ثبت نام :

داوطلبان عزیز می بایست پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط همکاری (در صورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

داوطلب می بایست مبلغ ۳۰۰-۰۰۰ (سیصد هزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون با استفاده از کارتهای عضو شتاب و از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانند رمز اول و رمز دوم CVV2) پرداخت نمایند.

اعضای خانواده محترم شهداء ، جانبازان و ایثارگران پس از وارد نمودن شماره پرونده یا کد ایثارگری از پرداخت هزینه شرکت در آزمون معاف می باشند . بدیهی است پس از پذیرفته شدن ، ارائه مدارک لازم برای اثبات ادعای فوق الزامیست .

کلیه متقاضیان می بایست نسبت به ثبت اطلاعات و بارگذاری عکس خود و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و کد رهگیریمربوطه را جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نزد خود نگهداری نمایند.

مهلت ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۲ لغایت روز سه شنبه مورخ ۲۲/۱۱/۱۳۹۲ ساعت ۲۴ می باشد (مهلت مذکور قابل تمدید نمی باشد).

تک فارس آی آر

کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در روزهای شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۲ لغایت دو شنبه ۲۸/۱۱/۱۳۹۲ (به مدت ۳روز) با مراجعه به سایت بانک دی از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی خوانا تهیه نمایند.

تبصره: کلیه متقاضیان واجد شرایط لازم است در روز آزمون، کارت چاپی ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۲/۱۲/۱۳۹۲ و ساعت و محل آن در کارت ورود به جلسه (چاپی) درج خوهد شد.

ثبت نام صرفاً از طریق سایت بانک دی و با مراجعه به گزینه دعوت به همکاری صورت می پذیرد بنابر این به درخواست ها و یا مدارک ارسالی از طریق پست و یا مراجعه حضوری ، هیچگونه ترتیب اثری داده نشده و تعهدی نیز برای بانک ایجاد نخواهد کرد.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی و توضیحات لازم برای ادامه مراحل همکاری ، از یکهفته بعد از تاریخ برگزاری آزمون در سایت بانک ثبت خواهد شد .

ه) مواد آزمون:

آزمون بصورت تستی بوده و شامل موارد ذیل میباشد :

معارف اسلامی (عقاید – احکام – اخلاق).

هوش.

شخصیت.

TakFars

علوم بانکی واقتصادی

علوم رایانه ای در حد ICDL پیشرفته .

محصولات معتبر
محصولات معتبر