تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین عکس ها از گلکسی C7 Pro سامسونگ

image جدیدترین عکس ها از گلکسی C7 Pro سامسونگ

طبق اطلاعات منتشر شده گوشی هوشمند گلکسیC7 پرو از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی فول HD سوپر AMOLED، پردازشگر هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۶۲۶، واحد پردازش گرافیکی Adreno 506 و فناوری تقویت آنتن تروسیگنال (TruSignal) کوالکام بهره می برد.

اولین تصاویری که از این محصول در اینترنت منتشر گردید به لطف شخصی به نام رولند کواندت در سایت تنا قرار گرفت. همان طور که انتظار می رفت تفاوت زیادی از نظر سبک طراحی بین گوشی گلکسی C7 پرو و گلکسی C7 عادی وجود ندارد؛ در واقع می توان گفت که در صورتی که چند ویژگی کوچک را در نظر نگیریم هر دو محصول دقیقا شبیه به یکدیگر می باشند.

تصاویری که در تنا قرار گرفته اند هم اکنون در سایت های دیگری هم موجود می باشند با وجود این هنوز هیچ منبعی این محصول را بررسی نکرده است به همین دلیل باید چند روز دیگر هم صبر کرد تا اطلاعات دقیقی در مورد سخت افزار داخلی این گوشی هوشمند منتشر گردد هرچند که مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند از طریق بنچ مارک هایی که چند هفته پیش برگزار گردید، منتشر شد.

image جدیدترین عکس ها از گلکسی C7 Pro سامسونگ

تکفارس آی آر

سامسونگ اعلام کرده که در ساخت پردازشگر این گوشی هوشمند از فناوری ۱۴nm استفاده کرده است؛ این امر باعث گردیده که عملکرد باتری این دستگاه به واسطه این پردازشگر ارتقاء یابد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که کارایی پردازشگر اسنپدراگون ۶۲۶ در مقایسه با پردازشگر اسنپدراگون ۶۲۵ ده درصد بیشتر می باشد.

از دیگر مشخصات گلکسیC7 پرو می توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو اشاره کرد؛ انتظار می رود که این محصول به زودی بروز رسانی سیستم عامل اندروید نوقا را نیز دریافت کند.

انتظار می رود که سامسونگ ماه آینده در چین از گوشی های گلکسیC7 پرو و گلکسیC5 پرو در کنار یکدیگر رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که آیا این دو دستگاه در بازارهای خارج از کشور چین هم به فروش می رسند یا خیر.

محصولات معتبر
محصولات معتبر