تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه های جدید و جالب رنگ آمیزی اتاق خواب

image توصیه های جدید و جالب رنگ آمیزی اتاق خواب

رنگ در هر قسمتی از خانه نما و ویژگی های خاصی ایجاد میکند. آنچه در اینجا مورد توجه است، اهمیت رنگ در اتاق خواب است. رنگی که در اتاق خواب استفاده میکنید، باید باعث آرامش شما شود. از میان طیف وسیع رنگ ها معمولا رنگ های سرد و ملایم برای اتاق خواب استفاده می شود. از نظر روانی نیز این رنگ ها پیام آور راحتی هستند و شما را برای خوابی آرام و بدون استرس و فشار آماده میکنند.
رنگ هایی مثل آبی آسمانی، سرمه ای و گل بهی رنگ هایی مناسب برای روتختی و بالش های اتاق خواب شماست. همچنین تابلوهایی که در اتاق خواب خود می آویزید، بهتر است که از رنگ های تند و گرم مثل قرمز، زرد یا نارنجی در آن استفاده نشده باشد زیرا این رنگ ها بیشتر باعث ایجاد تنش روحی و روانی می شوند و کمتر موجب آسودگی و آرامش اند.
image توصیه های جدید و جالب رنگ آمیزی اتاق خواب

یکی از وسایلی که امروزه جزو جدایی ناپذیر هر اتاق خوابی است، آباژور است. آباژورها علاوه بر اینکه میتوانند زیبایی بسیاری به چیدمان اتاق خواب شما اضافه کنند، رنگ آنها نیز بسیار مهم است. رنگ این وسیله تزئینی زیبا را سعی کنید از رنگ های سرد روشن مثل سفید یا شیری رنگ انتخاب کنید.
در این صورت می توانید رنگ نور آباژور را از رنگ هایی مثل سرمه ای و آبی بسیار کمرنگ انتخاب کنیدتا به این وسیله فضای اتاق خواب خود کمی تیره و البته شاعرانه جلوه دهید. چنین فضایی علاوه بر اینکه بسیار دلنشین است، خوابی آرام و روان را نیز برای شما رقم می زند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر