تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

توصیه هایی برای چیدمان شیک تراس و حیاط خانه

اگر فضای کافی در حیاط های خانه خود دارید می توانید از یک آلاچیق زیبا در یک گوشه آن استفاده کنید، این آلاچیق های زیبا میتوانند فرصتی را برای شما ایجاد کنند تا در هر شرایط آب و هوایی بتوانید از فضای سبز بیرون خانه خود لذت ببرید.

این آلاچیق ها حتی میتوانند چهره باغ و باغچه شما را نیز دست خوش تغیرات زیبایی بکنند.

باربیکیو، گرمایی دل چسب در تابستان

باربیکیو ها نیز یکی دیگر از تجهیزاتی هستند که وجود آن ها در تراس یا فضای بیرونی خانه تان می تواند بر جذابیت فضا بیافزاید، باربیکیو ها را می توانید در گوشه ی تراس خانه تان قرار دهید و گوشه ای دنج برای بعد از ظهر های تابستان خود درست کنید.

مبلمان فضای بیرونی

تکفارس آی آر

مبلمان های فضای بیرونی فقط به همین موارد خلاصه نمی شود، شما می توانید برای فضای بیرونی خانه تان مبلمان های دیگری نیز در نظر بگیرید، مثل قرار دادن یک دست مبلمان راحتی، یک میز غذاخوری شیک و زیبا ، حوضچه آب گرم، آتشدان، و یا حتی یک تاب جذاب. همه این ها می تواند در زیبایی چهره حیاط و محوطه بیرونی خانه شما تاثیر گذار باشد.

سبزی و طراوت را با گلخانه های کوچک به حیاط خانه تان بیاورید

کارشناسان همواره معتقد بوده اند که گل و گیاه را باید در گلخانه نگهداری کرد و فضای سبز خانگی را با یک گلخانه در حیاط، بالکن، تراس، پاسیو و یا حتی پشت بام زیباتر نمود. گلخانه های خانگی پیش ساخته ارمغانی است به دوستداران و علاقه مندان به گل و گیاه. مهم نیست که خانه ای کوچک دارید یا بزرگ، مهم این است که بتوانید گوشه ای سبز را برای خانه های خود ایجاد کنید که در آن آرامش حاکم باشد و طراوت گیاهان به آن جان بخشیده باشد.

تزئین مبلمان و تجهیزات محوطه بیرونی خانه

بعد از اینکه همه مبلمان ها و تجهیزات مورد نظرتان را به فضای بیرونی خانه تان اضافه کردید، حالا می توانید به تزئینات آن ها فکر کنید، مثلا می توانید بالکن فسقلی خانه تان را زیبا کنید، یا پله ها و نرده های خانه تان را تغییر دهید.

www.takfars.ir

نورپردازی فضای بیرونی خانه

نورپردازی هم یکی دیگر از راه های تزئین فضای بیرونی خانه است که می تواند به آن جذابیت ببخشد، اجرای نورپردازی های خیره کننده می تواند به شما کمک کند تا از فضای بیرونی خانه تان لذت بیشتری ببرید. همچنین این نورپردازی ها به فضای بیرونی خانه شما کمک میکند تا درخشش خیره کننده خود را در شب هم حفظ کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر