تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

شاید بتوان گفت هیچ زندگی، بدون سفر به ایتالیا تکمیل نمی‌شود.

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

ناپل:

در هنگام سفر به ناپل، همواره از نقدینگی خود مواظبت نمایید، بخصوص زمانی که محفل خود را با خوردن یک پیتزا جشن گرفته اید.

استراحت در سواحل و دریاچه ها:

تکفارس آی آر

دریاچه های زیبای شمال ایتالیا (مانند دریاچه کومو) یکی از بهترین مناطقی هستند که ایتالیایی ها، افراد ثروتمند، و جورج کلونی ها تعطیلات تابستان بدان جا سفر کرده و به استراحت و تفریح می پردازند. بازی در دریاچه ها، بازدید از ویلاهای زیبا، و پیاده روی در روستا ها از جاذبه های گردشگری این مناطق به شمار می روند.

گردش در فلورانس:

هیچ توضیح برای علت سفر بدین منطقه وجود ندارد (همه چیز کاملا روشن است). هر چیزی که مردم درباره ی آن می گویند کاملا درست است. غذاهای عالی، موزه های شگفت انگیز، ساختمان های باستانی، خیابان های کوچک، و بستنی های ایتالیایی لذیذ از جمله شگفتی های این منطقه به شمار می رود. در این منطقه، سرو شراب در منطقه ی توسکانی را نیز امتحان نمایید.

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

گردش در مناطق جنوبی ایتالیا:

www.takfars.ir

تاکنون، هیچ گردشگری به مناطق جنوبی ایتالیا سفر نکرده است. اما اگر شما زمان دارید، سری به این مناطق بزنید. بسیاری از میوه ها و سبزیجات ایتالیایی در این مناطق کشت می شوند. سفر به این مکان می تواند دیدگاهی اجمالی برای زندگی روستایی فراهم آورد.

خوردن غذا در سیسیل:

شهرت سیسیل به مافیای آن باز می گردد، اما وجود گانگستر نیز بسیار حائز اهمیت است. این شهر سبک منحصر به فردی از پخت و پز را به خود اختصاص داده است. همچنین، استفاده از سواحل شگفت انگیز در ماه های تابستان و یا سرور نوشیدنیهای محلی در این منطقه می تواند لذت بخش باشد.

گردش در سورنتو:

شهر سورنتو یکی از مناطق بسیار آرامی است که در جنوب ایتالیا واقع شده است. در این شهر کوه ها و دره های بسیار زیادی به چشم میخورد. این منطقه یک پایگاه بزرگ برای پرش از جزایرآمالفی به شمار می رود.

حضور در مراسم ستیمانا ساتنا (Settimana Santa):

این مراسم در آخرین هفته از ماه روزه داری (هفته ی مقدس) برگزار می گردد. در طول این دوره، حرکت دسته جمعی چندین گروه مردم در سراسر ایتالیا به چشم میخورد. در طول این هفته، همایش های مختلفی در پوگلیا، آبروتزو، و سیسیل برگزار می شود، اما این رویداد بزرگ در عید پاک و در روز یکشنبه رخ خواهد داد.

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

بازدید از آلبروبلو:

میراث جهانی یونسکو، یکی از شهرهای کوچک، جالب، و زیبای ایتالیا است که سفر بدان جا بین ماه های نوامبر و آوریل بسیار مناسب خواهد بود. در این ماه ها، هجوم توریست ها به مراتب کمتر است. موزه ها، رستوران ها، کافه ها، و بازار های بزرگ از جمله مکان های توریستی این منطقه به شمار می روند.

تک فارس

بازدید از موزه واتیکان:

اگر شما حوصله و تحمل ایستادن در صف دارید، این موزه یکی از مهمترین و پر عظمت ترین مجموعه های موجود برای بازدید است. همان طور که می دانید این موزه در اوایل قرن ۱۶ و در شهر رم تاسیس گردید. مساحت این موزه بیش از پنج هکتار زمین است. در این موزه، قطعات و اشیاء بسیار قیمتی وجود دارد که نظر بسیاری از توریست ها را به خود جذب نموده است. تصور کنید که تمام اشیایی که در این مکان نگهداری می شوند مجددا زنده شده و به حرکت درآیند. هزینه ی خرید بلیت این موزه ۱۶ یورو برآورد شده است.

بازدید از کلیسای سانته فیستو:

با حضور در شهر کالاری (پایتخت ایتالیا)، زیبایی کلیسای (Stampace) توجه شما را به خود جلب خواهد نمود. با توجه به سنت افسوس، این مکان یکی از مهم ترین کلیساهای موجود در این شهر است که بر روی زندانی قدیمی بنا شده است.

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

شرکت در کلاس های پخت و پز:

اگر مزه ی غذاهای محلی برای شما کافی نبوده و تمایل دارید طرز تهیه ی آن ها را نیز یاد بگیرید، می توانید در کلاس هایآموزش آشپزی شرکت نمایید. هزینه ی شرکت در این کلاس ها ، روزانه بین ۷۵ تا ۳۰۰۰ یورو برآورد شده است. (می توان گفت که تمامی قیمت ها متفاوت است).

سفر یک روز به لوکا:

در خارج از فلورانس، منطقه ی کوچکی وجود دارد که می توان با دوچرخه به آن جا سفر نمود. بازدید گردشگران از این منطقه بسیار کم است، اما تماشای آن در فصل تابستان بسیار لذت بخش خواهد بود.

استفاده از تورهای حرفه ای:

T A K F A R S

بافت مسافرتی و گردشگری در ایتالیا، تورهای باور نکردنی بسیاری را در سراسر کشور ارائه نموده است. این تورها نسبتا ارزان هستند، اما شما به فکر هزینه ی سفر خود باشید. اگر به تاریخ، فرهنگ، یا معماری علاقه مند هستید استفاده از این تورها بسیار مناسب خواهد بود. در راستای استفاده از این تورها، دانش شما پیرامون کشور ایتالیا غنی تر خواهد شد.

گردش در امیلیو- رومانیا:

این منطقه ی گردشگری در شمال شرق ایتالیا واقع شده است که بازدید از آن بسیار با ارزش خواهد بود. این منطقه، یکی از غنی ترین مکان های موجود در اروپا است که قدیمی ترین دانشگاه جهان (دانشگاه بولونیا) نیز در آن به چشم میخورد.

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

بازدید از کارناوال ونیز:

در کشور ایتالیا، قبل از ماه فوریه و انجام مراسمات عید پاک کارناوالی برگزار می شود که در آن، مردم از لباس های مبدل استفاده می نمایند. لازم به ذکر است که مدت زمان برگزاری این مراسم ده شبانه روز است. این سنت دیرینه به قرن ها پیش بازگشته و یکی از بزرگترین مراسم ها و جشنواره های ایتالیا به شمار می رود. اگر شما از سرمایه ی کافی برخودار هستید، می توانید در یک بالماسکه ی سنتی نیز شرکت نمایید. سعی کنید بودجه ی خود را برای بازدید از کارناوال ونیز کنترل نمایید، زیرا همان طور که قبلا گفته شد گشت و گذار در ایتالیا بسیار گران خواهد بود.

بررسی و کاوش در ونیز:

علاوه بر کارناوال، ونیز نیز یک محل عالی برای گردش است. همان طور که که قبلا اشاره شد بازدید از این منطقه بسیار گران است، به طوری که تجربه ی سواری گوندولا و یا یک شام رومانتیک می تواند هزینه های هنگفتی را شامل شود. برای سرو نوشیدنی های ارزان و یا استفاده از کلوپ های شبانه، به محله های یهودی نشین قدیمی مراجعه نمایید.

خرید در میلان:

تقریبا هر کس پایتخت مد در ایتالیا را می شناسد. از شهر پر زرق و برق میلان نیز دیدن نمایید. لازم به ذکر است که این شهر از مناظر دیدنی چندانی برخودار نمی باشد، به طوری که بازدید از آن بیش از یک یا دو روز زمان بر نخواهد بود.

تک فارس www.takfars.ir

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

بازدید از شهر شگفت انگیز پمپی:

شهر پمپی یکی از مکان های باستانی است که توسط یک آتشفشان نابود شده و تماما بر زیر خاکستر مدفون گردید. از این به اطراف شهر رفته و بقایای به مانده (گلدان ها، اجساد) دیدن فرمایید. در این شهر، نقاشی های دیواری بسیار زیبایی به چشم میخورد که با رنگ های زیبا تزئین شده اند. بازدید از این مکان ها، یک روز کامل به طول خواهد انجامید.

کشف رم:

شهر رم یک مکان فوق العاده از خیابان های کوچک و تاریخی است. این شهر دارای مکان های بسیار دیدنی است که بازدید از همه ی آن ها، مستلزم چندین سفر مختلف است. محله ی یهودی نشین (Trastevere)، یکی از مکان های پر بازدید در رم است که مواد غذایی ارزان، کافه های بزرگ، و خیابان های کوچک پیچ در پیچ آن توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است.

عکاسی در پیزا:

برج کج پیزا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در این شهر است. بسیاری از مردم به این برج کج تکیه نموده و به هنر عکاسی می پردازند. مغازه های سوغاتی فروشی از وجود توریست های خارجی (بازدیدکنندگان برج) استفاده نموده و به فروش بیشتر می پردازند. توصیه ی من این است سر خود را پایین انداخته و تنها به عکاسی بپردازید. فرصت های خود را غنیمت شمرده و از مکان های مختلف دیدن نمایید.

image تصاویر زیبا از تمام جاهای دیدنی ایتالیا با توضیحات

بازدید از سیه نا:

بیشتر مردم به سیه نا علاقه نشان داده و دلایل موجهی را برای آن ذکر نموده اند. این منطقه، یکی از شهرهای به جا مانده از قرون وسطی است که کوچه های پرپیچ و خم آن در اطراف میدان پیازا دل کامپو قرار دارند. در طول تابستان، از این مکان برای برگزاری مسابقه های اسب سواری استفاده می شود.

تکفارس

پیاده روی در چینکو تره:

این منطقه از پنج روستای مختلف تشکیل شده است که بیشتر آن ها در سواحل غرب ایتالیا واقع شده اند. در اطراف این شهر تاکستان ها و کوه های بسیار زیادی به چشم میخورد. این منطقه ی روستایی از جاذبه های توریستی بسیار زیبایی برخوردار است. پستوهای باور نکردنی و تازه، غذاهای دریایی، و شراب های دستی از جمله مواردی است که به وفور در این منطقه یافت می شود. هر شهر از ویژگی های منحصر به فردی برخودار است. از این رو، از هر پنج روستا دیدن نمایید. این منطقه ی زیبا برای تبلیغات و بازاریابی بسیار مناسب است.

گردش در ساحل آمالفی:

ساحل آمالفی در قسمت جنوبی چنکو تره قرار دارد. بازدید از این منطقه به مراتب کمتر است اما می توان گفت زیبایی این منطقه بسیار بی نظیر است. محله های موجود در دامنه ی کوه، سواحل زیبا، و آب های لاجوردی از جمله شگفتی های این منطقه به شمار می روند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر