تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفند کاهش وزن تضمینی فقط در سه روز

image ترفند کاهش وزن تضمینی فقط در سه روز

مدت زمان این برنامه رژیم غذایی فقط ۳ روز است و پس از آن بایستی یک رژیم غذایی کوتاه مدت را رعایت کنید. یک سری مواد غذایی کم‌کالری در این رژیم غذایی در نظر گرفته شده است. این رژیم باعث کاهش ۴ کیلوگرم در عرض ۷ روز می‌شود. شما قطعاً متوجه تفاوت وزن خود بعد از این برنامه رژیم غذایی خواهید شد. مواد غذایی در سه وعده توضیح داده شده‌اند که پیشنهادات جایگزینی نیز دارند.

کره بادام زمینی،‌ گریپ‌فروت و مرغ بخورید

برای صبحانه‌ یک روز با ارزش غذایی ۱۲۵۰ کالری، ۲ قاشق غذا خوری کره بادام زمینی را روی یک تکه نان تست مالیده و به همراه یک فنجان چای یا قهوه و نصف یک گریپ‌فروت میل کنید. برای ناهار، یک برش نان تست را به همراه نصف فنجان ماهی چرب مانند ماهی تن و یک فنجان چای یا قهوه میل کنید. برای شام، ۸۵ گرم مرغ به همراه کمی میوه مانند یک عدد سیب یا نصف یک موز و سبزی‌هایی مانند یک فنجان لوبیا میل کنید. برای دسر، یک فنجان بستنی میل کنید؛ بهترین انتخاب برای دسر، بستنی وانیلی است.

تخم‌مرغ، موز و کلم بروکلی بخورید

تکفارس آی آر

در صبحانه روز دوم، یک تخم مرغ با نان تست به همراه یک میوه سالم مانند نصف یک موز میل کنید. ناهار باید یک تخم‌مرغ، کمی پنیر و پنج عدد بیسکویت کراکر نمکین باشد. برای شام، میوه‌هایی مانند نصف یک موز و سبزی‌هایی مانند یک فنجان کلم بروکلی میل کنید. اگر عادت به خوردن مواد غذایی غیر گیاهی دارید، می‌توانید گوشت هم میل کنید. وعده غذایی خود را با نصف فنجان بستنی به پایان برسانید.

بیسکویت کراکر، سیب و تخم‌مرغ آب‌پز بخورید

برای صبحانه روز سوم، پنج بیسکویت کراکر نمکین به همراه مقداری پنیر به اضافه یک عدد میوه مانند سیب میل کنید. برای نهار، یک عدد تخم‌مرغ آب‌پز و یک تکه نان تست، برای شام، یک فنجان ماهی چرب به همراه نصف یک موز میل کنید. در آخر، با یک دسر شیرین مانند یک فنجان بستنی روز را به پایان برسانید.

پس از پایان روز سوم، شما می‌توانید رژیم غذایی عادی خود را برای ۴ روز آینده ادامه دهید. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید، محدود کردن مصرف کالری روزانه به ۱۵۰۰ کالری است. از مصرف کالری بیشتر از این مقدار بپرهیزید. اگر بتوانید میزان کالری رژیم غذایی خود را رعایت کنید، با موفقیت وزن خود را مدیریت خواهید کرد.

غذای جایگزین برای گریپ‌فروت و ماهی تن

www.takfars.ir

بسیاری از خوراکی‌های موجود در این رژیم غذایی را می‌توان با مواد دیگری که کالری مشابهی دارند، جایگزین کرد. شما می‌توانید گریپ‌فروت را با نوشیدنی جوش شیرین جایگزین کنید. برای درست کردن این نوشیدنی جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و بنوشید. ماهی تن را می‌توان با هر نوع ماهی و گوشت بدون چربی دیگر جایگزین کرد. به جای سیب می‌توانید هر نوع میوه دیگری با ارزش غذایی ۷۵ کالری را جایگزین کنید.

نوشیدن آب و چای گیاهی

توصیه می‌شود به همراه این رژیم غذایی، میزان زیادی آب بنوشید. این نوشیدنی طبیعی به دلیل عاری بودن از شکر و مواد افزودنی برای حفظ سلامتی بسیار مفید است. مصرف روزانه آب باید حداقل ۲ لیتر باشد. همچنین مصرف چای گیاهی به همراه این رژیم بسیار مثمر ثمر خواهد بود. عدم وجود کافئین در این چای دلیل بسیار خوبی برای سودمند بودن آن است. قهوه را بدون اضافه کردن شکر و خامه بنوشید. برای شیرین کردن چای و قهوه از شیرین کننده‌های مصنوعی استفاده نکنید. اِستِویا (قند رژیمی) جایگزین بسیار خوبی برای آن‌ها خواهد بود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر