تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای مفید برای بازاریابی موفق در اینترنت

image ترفندهای مفید برای بازاریابی موفق در اینترنت

بازاریابی از طریق ارسال ایمیل های تجاری: امروزه تعداد زیادی از شرکت ها از این روش استفاده می نمایند ولی ممکن است بسیاری از نامه های تبلیغاتی ما از طریق این روش دیده نشود).

ایجاد اجتماعات آنلاین: ما می توانیم از طریق ساختن گروه های اینترنتی که در آن بحث و گفت و گوی آزاد انجام می شود، تعداد زیادی کاربر و مخاطب جذب نماییم و بعد از گسترش این جامعه می توانیم از این مکان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بزرگ استفاده نماییم؛ به عنوان مثال وب سایت فیسبوک و نرم افزار های چت که امروزه بسیاری از کاربران از آنها استفاده می نمایند، از این دسته می باشند، که حاصل نبوغ افرادی بودند که حتی در ابتدا قصد داشتن همچین جامعه بزرگی برای تبلیغات را نداشتند.

نصب بنر و عکس های تبلیغات اینترنتی: روشی متداول که از دنیای واقعی کپی برداری شده و ما تبلیغات خود را به صورت متن و عکس در وب سایت های پر بازدید قرار می دهیم.

ارائه خدمات در زمینه تخصصی خود از طریق وب سایت: ما می توانیم به جز فروش محصولات خود در زمینه های تعمیر و توضیحات نصب کالا های رقیب خود نیز شرکت کنیم و به مشتریان آنها نیز خدمات دهیم و آنها را با محصولات خود آشنا نماییم. اینگونه خدمات که بیشتر می تواند از طریق تماس های تلفنی و ارتباط های آنها با کارشناسان ما حل شود، می تواند به گسترش دامنه ی مشتریان ما کمک نماید.

تکفارس آی آر

راه اندازی بخش مقالات آموزش تخصصی، اخبار و اطلاعات: ما می توانیم با قرار دادن مقالات تخصصی و آموزشی در زمینه تخصصی خود و ارائه آگاهی در مقالات وب سایت، به جز آشنایی مخاطبان و بازدیدکنندگان، آنها را به محصولات خود جذب و حتی اعتمادشان را جلب نماییم.

ارائه نرم افزار های آموزشی همراه محصولات: ما با ساختن نرم افزار آموزشی می توانیم حتی قبل از فروش محصول، توسط نرم افزار آن را تبلیغ نماییم، حتی می توانیم با قرار دادن دانلود رایگان این نرم افزار آن را در اختیار کاربران فراوانی قرار دهیم.

ارائه تبلیغات ویدئویی: ساختن یک فیلم تبلیغاتی و کلیپ تبلیغاتی نیز می تواند کمک شایانی به بازاریابی اینترنتی ما نماید.

اعلام زمان ها خاصی خاص برای حراج و sale در سال: می توانیم از زمان های مناسبتی مثل عید و گذاشتن تخفیف ویژه و یا جایزه های ویژه برای خریدارن در این زمان ها، آنها را به خرید از خودمان مجاب نماییم.

همکاری با شرکت های همکار و هم صنف: می توانیم در زمینه هایی که شباهت به فعالیت ما دارند با شرکت های هم صنف تفاهم نامه ای ایجاد نماییم و بسیاری از مراجعه کنندگان خود که در زمینه کاری ما نمی باشند ولی به ما مراجعه می نمایند، را با یکی از شرکت های هم صنف ما که در آن زمینه فعالیت دارد، معرفی نماییم و با انجام این تفاهم نامه دو طرفه تعداد مشتریان خود بیشتر نماییم.

www.takfars.ir

استفاده از شرکت های واسطه در زمینه تخصصی خود: بسیاری از شرکت های واسطه امروزه ایجاد شده اند که در تجارت های پر سود وارد شده و به عنوان واسطه مشتریان را جذب می نماید و به شرکت های بزرگ متصل می نمایند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر