تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای فهمیدن اینکه مردی عاشق من است یا نیست

image ترفندهای فهمیدن اینکه مردی عاشق من است یا نیست

چیزی را از شما مخفی نمی‌کند

او هیچ‌چیز را از شما مخفی نمی‌کند. به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و ایمیل‌اش دسترسی دارید و اجازه می‌دهد از کارت اعتباری‌اش استفاده کنید. کاملا به شما اعتماد دارد و همین انتظار را از شما نیز دارد.

برای شما وقت می‌گذارد

حتی اگر او مردی پرمشغله باشد و کارش تمام ساعات او را بگیرد، طوری برنامه‌ریزی می‌کند که برای شما وقت بگذارد. او درک می‌کند که وقت گذاشتن برای نامزدش مهم است.

تکفارس آی آر

دست‌تان را می‌گیرد

گرفتن دست یکدیگر رمانتیک‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. این نشانه‌ محافظت کردن و اهمیت دادن به شریک عشقی است. اگر وقتی با او هستید دست‌تان را می‌گیرد، عاشق‌تان است و حضورتان در زندگی‌اش ارزشمند است.

رفتاری احترام‌آمیز دارد

هر فرد سزاوار رفتاری احترام‌آمیز است. قبل از عشق، احترام می‌آید و اگر او با شما رفتاری احترام‌آمیز دارد عاشق‌تان نیز هست.

عصبانیت‌تان را تحمل می‌کند

www.takfars.ir

حتی اگر خانه را با عصبانیت‌تان زیر و رو کنید او آرام می‌ماند و هیچ حرفی نمی‌زند. با تمام کج‌خلقی‌ها و گلایه‌هایتان کنار می‌آید و هر موضوعی در میان باشد از عصبانیت شما عصبانی نمی‌شود.

تماس فیزیکی

نزدیکی فیزیکی در یک رابطه مهم است اما شما می‌توانید تنها با نوازش دست نامزدتان یا بوسه‌ای بر پیشانی او احساسات‌تان را ابراز کنید.

مشوق است

او شما را تشویق می‌کند در حرفه‌تان اهداف والاتری داشته‌باشید و کمک‌تان می‌کند هم در فضای شخصی و هم در فضای حرفه‌ای رشد کنید.

حسود نیست

با رفت‌وآمد شما با دوستان هیچ مشکلی ندارد. اثری از حسادت در او نیست.

حامی است

هر وقت دچار بحران شوید از شما حمایت می‌کند. توصیه‌های خوبی به شما می‌کند و کمک‌تان می‌کند بر مشکلات غلبه کنید.

ایرادات‌تان را می‌پذیرد

تک فارس

هیچ‌کس بی‌عیب و نقص نیست. هر فرد به سهم خود ایراداتی دارد و از جهاتی ناقص است. اگر او از ضعف‌هایتان آگاه است و با آنها مشکلی ندارد، پس واقعا عاشق‌تان است.

احساسات‌اش را ابراز می‌کند

او احساسات‌اش را پنهان نمی‌کند و عشق‌اش را به زبان می‌آورد و با عمل نشان می‌دهد. هر بار دیدار می‌کنید یا تلفنی صحبت می‌کنید گفتن “دوستت دارم را فراموش نمی‌کند و کارهای مختلفی می‌کند تا شما احساس خاص بودن بکنید.

از شما سوال نمی‌پرسد

او از شما نمی‌پرسد چرا برای جلسه دیر رسیدید یا فلان روز کجا بودید. ذاتا کنجکاو نیست که این یعنی فردی مطمئن است.

از شما نمی‌خواهد خودتان را تغییر دهید

او همان‌طور که هستید به شما عشق می‌ورزد و از شما نمی‌خواهد هیچ تغییری بکنید. حتی اگر خودتان پیشنهاد کنید که چیزی را در خودتان تغییر دهید شما را از این کار منصرف می‌کند.

شما را غافلگیر می‌کند

او اغلب شما را با هدایا و ترتیب دادن قرار ملاقات غافلگیر می‌کند. او دقیقا می‌داند چه‌چیزی شما را خوشحال می‌کند و برنامه‌های غافلگیرانه‌اش را بر این اساس ترتیب می‌دهد.

به شما اجازه می‌دهد از آزادای‌تان لذت ببرید

T A K F A R S

هر فردی استحقاق آزادی را دارد و بودن در یک رابطه این آزادی را از او سلب نمی‌کند. مردتان این را می‌فهمد و به آزادی و حریم خصوصی‌تان احترام می‌گذارد. او هیچ مشکلی ندارد که بدون او و همراه دوستان‌تان بیرون بروید.

شما را به خوبی می‌شناسد

او همه‌چیز را درباره‌ی شما می‌داند از غذای مورد علاقه‌تان گرفته تا نخستین تصادف رانندگی‌تان. واقعا به شناختن بهتر شما علاقه نشان می‌دهد و شما باید این علاقه را تشویق کنید.

به خوبی ارتباط برقرار می‌کند

برقراری ارتباط در یک رابطه بسیار مهم است. شما باید با نامزدتان ارتباط برقرار کنید تا پی‌ببرید چه احساسی دارد و آیا حرفی برای گفتن دارد یا خیر.

می‌داند به چه چیزی فکر می‌کنید

او آن‌قدر شما را خوب می‌شناسد که دقیقا می‌داند چه فکری در ذهن‌تان است. وقتی درگیر مشکلی هستید متوجه می‌شود، حتی اگر چیزی به او نگویید. او می‌تواند افکارتان را بخواند و اعمال‌تان را تفسیر کند.

به شما افتخار می‌کند

او به این‌که شما را به عنوان نامزدش در کنارش دارد افتخار می‌کند. درباره‌ی موفقیت‌های شما و تمام ویژگی‌های شگفت‌انگیزتان با دوستان‌اش صحبت می‌کند و به آنها می‌گوید چه‌قدر به شما افتخار می‌کند.

به شما اعتماد دارد

تک فارس www.takfars.ir

او کاملا به شما اعتماد دارد. هرگز تحت هیچ شرایطی سوالی نمی‌پرسد که شما را ناراحت کند. اجازه می‌دهد کار خودتان را بکنید و هیچ کاری نمی‌کند که احساس کنید به شما اعتماد ندارد. او به شما ایمان دارد و شما هم باید به همین اندازه به او اعتماد داشته‌باشید.

هر مردی چند ژست رمانتیک دارد. شما باید پی‌ببرید آیا ژست‌های او واقعی است یا نه. یک یا دو نشانه برای قضاوت او کافی نیست. اگر واقعا می‌خواهید عشق او را محک بزنید، باید صبر کنید تا همه‌ی این نشانه‌ها را در او بیابید. اگر همه‌ی کارهایی را که از او انتظار دارید انجام می‌دهد، از این آزمون سربلند بیرون آمده‌است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر