تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای افزایش رتبه سایت در الکسا مخصوص وبمسترها

image ترفندهای افزایش رتبه سایت در الکسا مخصوص وبمسترها

دو راه ساده برای استفاده از الکسا وجود دارد. اگر شما از اینترنت اکسپلورر ( Internet Explorer ) استفاده میکنید نوار ابزار الکسا را دریافت کرده و نصب کنید. اگر از فایر فاکس استفاده میکنید افزونه مربوطه را در فایرفاکس جستجو کنید و دریافت و نصب کنید ، که رتبه الکسا ، رتبه گوگل و دیگر موارد مفید از یک وب سایت را نمایش می دهد.

به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم که از نوار ابزار فایرفاکس بجای نوار الکسا در اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید زیرا که نوار ابزار اینترنت اکسپلورر کمتر مفید واقع خواهد شد.

روش های افزایش رتبه الکسا

نواز ابزار الکسا را نصب کنید و وب سایت خود را به عنوان صفحه خانگی ( Home Page ) قرار دهید.

تکفارس آی آر

ویدجت رتبه الکسا در سایت خود قرار دهید (Alexa rank widget ). این باعث خواهد شد تا اگر بازدیدکنندگان نوار ابزار الکسا را نصب نکرده باشند اما روی آن کلیک کنند برای سیستم الکسا نقش نوارابزار را اجرا خواهد نمود.

دیگران را تشویق کنید تا از نوار ابزار الکسا استفاده کنند.

می توانید در الکسا برای سایت خود نوار ابزار اختصاصی درست کنید و ابزارهای مورد نیاز از جمله لینک صفحه فیس بوک و توییتر خود را روی آن قرار دهید و این نوار ابزار را برای دانلود کاربرانتان روی سایت قرار دهید.

اگر در یک شرکت یا کافی نت کار میکنید نوار ابزار الکسا را روی همه مرورگر ها نصب کنید و سایت خود را به عنوان صفحه خانگی قرار دهید.

به دوستان خود بگویید تا در مورد سایت شما در سایت الکسا نظر دهند.

www.takfars.ir

در مورد الکسا در سایت خود بنویسید. مدیران سایت ها و بلاگرها دوست دارند رتبه الکسای خود را بهبود بخشند. بنابراین با جستجو در اینترنت شما را خواهند یافت و بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد .

کاری کنید تا آدرس سایت شما را در انجمن ها خودنمایی کند.مدیران وب سایت ها معمولا نوار ابزار الکسا را نصب شده دارند و آن ها با کلیک بر لینک شما باعث بهبهود رتبه شما خواهند شد. البته راه خوب دیگه ای هم هست و اون اینکه مطالب خودتون رو در اون انجمن به اشتراک بگذارید.

مطالبی بنویسید که به وبمسترها مربوط باشد.این چون وبمسترها را شامل می شود و آن ها نیز نوارابزار الکسا را دارند نهایتا باعث بهتر شدن رتبه الکسای شما خواهد شد.

در سایت ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی آسیایی مطلب بفرستید ( ! ).برخی از مدیران وب سایت ها پیشنهاد می دهند که کاربران سایت های شرق آسیا بزرگترین دارندگان نوارابزار الکسا هستند. خودتان با مراجعه به ۵۰۰ سایت برتر الکسا این موضوع را قضاوت کنید . من پیشنهاد می دهم اگر وقت یا گنجایش لازم برای این کار را دارید آن را انجام دهید.

یک قسمت ابزار وبمسترها در سایتتان بسازید.این یک روش  جذب کننده  برای وبمسترهایی است که معمولا سایت شما را بارها می بینند تا از ابزار سود ببرند. برای مثال ابزار سئو گزینه مناسبی است.

یک Digg یا Stumbled درست کنید و لینک مطالب خود را در آن قرار دهید. . این معمولا تعداد عظیمی از بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورد و تاثیر محضی روی رتبه الکسای شما خواهند داشت.

از  تبلیغات پرداخت برای هر کلیک ( PayperClick ) استفاده کنید. خریدن تبلیغات روی جستجوگرها مانند گوگل یا Exact Seek کمک خواهد کرد تا ترافیک را بیشتر کنید. دوچندان مفید است وقتی تبلیغ شما بیشتر مربوط به وبمسترها باشد.

یک موضوع الکسا روی سایت خود ایجاد کنید و از آن برای اضافه کردن انواع خبرها و مقالات در مورد الکسا استفاده کنید. این اقدام به عنوان یک منبع ساده قابل دسترس برای وبمسترها یا جستجوگرهای تصادفی در موتورهای جستجو خواهد بود.

مطالب پربازدید خود را بهینه سازی کنید. تابحال یک مطلب همواره از موتورهای جستجو بازدید داشته است ؟ یک ابزار پایین مطالب اضافه کنید ، به الکسای خود لینک دهید یا از انتقال دهنده الکسا استفاده کنید.

در سایت ها و انجمن ها بنر یا لینک بخرید برای بازدید از سوی وبمسترها.یک نمایش خوب و برجسته تبلیغ ، مدیرانی را به سوی وب سایت شما تحریک میکند که میتوانند باعث ترقی چشمگیر رتبه شما شوند.

تک فارس

فرستنده های مطالب را استخدام کنید تا روی سایت شما مطلب بفرستند. در هرصورت امضاها در انجمن های مدیران یا ارتقا خاص مقالات در سایت شما تاثیر زیادی خواهند داشت. شما به سادگی می توانید نویسندگانی برای استخدام در انجمن های وبمسترها بیابید.

به مدیران کافی نت ها پول بدهید تا نوارابزار الکسا را نصب کنند و سایت شما را به عنوان صفحه خانگی روی همه رایانه ها قرار دهند. شاید ترتیب دادن این کار مشکلی باشد و واقعا راه حل قابل دوامی نیست.

از MySpace و فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید. از تصاویر مجازی جذاب استفاده کنید یا بنر ها و لینک ها تا دیگران را به آدرس الکسای خود منتقل کنید.

از سایتهای افزایش بازدید استفاده کنید.شاید اینها برای سایت های تازه کار مفید باشند. راحتترین کار برای سایت ها با بدترین رتبه همین است.

چگونه از رتبه وب سایت خود در الکسا مطلع شویم؟

۱- نوار ابزار الکسا را نصب کنید و سایت یا وبلاگ خود را به عنوان صفحه خانگی مرورگر خود قرار دهید.

برای دانلود نواز ابزار الکسا و نصب آن بر روی مرورگرخود، کافیست از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

۲- پس از نصب نوار ابزار الکسا، کافیست از طریق همان مرورگری که نوار ابزار الکسا را بر روی آن نصب کرده اید، وارد سایت مورد نظر خود شوید. پس از ورود به سایت، با چک کردن نوار ابزار الکسا می توانید رتبه سایت مورد نظر خود را ملاحظه نمائید.

۳- روزانه رتبه سایت خود را ثبت نموده و با روزهای قبل مقایسه نمائید. قطعا تحلیل این آمار و بالا و پایین رفتن رتبه سایت، اطلاعات خوبی از عملکرد سایت، کسب و کار شما و مجموعه فعالیت های بازاریابی و میزان اثربخشی تعاملات با کاربران و بازدیدکنندگان سایت در اختیار شما قرار می دهد.

در ادامه، چند شیوه کاربردی برای افزایش رتبه سایت در الکسا آورده شده است:

T A K F A R S

۱- اطلاعات و محتوای سایت خود را همواره بروزرسانی نمائید. الکسا نیز همانند گوگل به وب سایت هایی که به طور منظم بروز می شوند رتبه بیشتری می دهد.

۲- در حد امکان، دیگران را با نوار ابزار الکسا آشنا نموده و به استفاده از آن تشویق کنید و بازدید از سایت خود را به دیگران توصیه نمائید. بدیهی است افزایش بازدیدکنندگان روزانه از سایت شما، بر روی رتبه الکسا تأثیر مستقیم و موثری دارد.

۳- ثبات قدم داشته باشید. بازدید‌های مقطعی در مقایسه با بازدید‌های مستمر، قطعاً ارزش پایین‌تری در رتبه بندی الکسا دارند. لذا نکته مهم این است که سعی کنید ثبات قدم و بهبود مستمر در کیفیت محتوا و ارائه سرویس اینترنتی خود را در راس امور قرار دهید و به روش‌های درست و پایدار جذب مخاطب بیاندیشید.

۴- همواره رقبای خود را پایش کنید. بدیهی است رتبه شما در مقایسه با رتبه رقبایتان سنجیده می شود. ممکن است شما بازدیدهایتان در طول یک دوره بهتر و بهتر شود، اما رتبه‌ی الکسا تغییری نکند! این اتفاق لزوما به معنی بد بودن عملکرد شما نیست بلکه به معنی عملکرد بهتر رقبای شما است. لذا بایستی همواره برنامه ها و سایستهای خود را مورد بازنگری قرار داده و رفتار رقبای خود را نیز مرتب در نظر داشته باشید. در هر دوره‌ای روش‌هایی برای جذب درست مخاطب و ارائه بهتر خدمات ظهور می‌کنند که شما باید این‌ها را رصد کنید و متوجه این موضوع باشید که همواره رقبایتان هم در حال تلاش هستند.

۵- بهترین و اصولی‌ترین راه برای بهبود رتبه، ارائه سرویس خوب و با کیفیت است. آنچه باید روی آن تمرکز کنید، وب ‌سایت خوب و مورد پسند کاربر، محتوای جذاب و کاربردی و ارائه سرویس کیفی است.

۶- یکی دیگر از روشهای بهبود رتبه الکسا، فعالیت در سایتهای با رتبه بالا و لینک کردن سایت خود به شکل قانونی و صحیح در آنها است. با نظر دادن یا فعالیت در بحث های این قبیل سایتها نیز می توان این کار را انجام داد.

۷- اخبار، مقالات و مطالب جدید و مرتبطی که مخاطبان زیادی دارند را در سایت خود منتشر کنید. زیرا این کار نه تنها ترافیک سایت شما را بهبود می بخشد بلکه موجب افزایش رتبه الکسا می شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر