تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای آرایشی و گریم برای کوچک نشان دادن بینی

image ترفندهای آرایشی و گریم برای کوچک نشان دادن بینی

باریک کردن بینی پهن

ایجاد چنین تغییری در بینی از طریق بازی با سایه روشن در آرایش امکان پذیر است . اگر میخواهید بینیتان باریک تر دیده شود ، از کرمی در قسمت خارجی بینی به سمت پایین استفاده کنید که یکی دو درجه از پوست تیره تر باشد . سپس از رنگ های کمی روشن تر برای قسمت بالایی و میانی بینی استفاده نمایید .

از آرایش چشم غلیظ بپرهیزید

برخی فکر میکنند آرایش غلیظ چشم توجه ها را از بینی منحرف می سازد . اما اصلا اینطور نیست . آرایش زیاد چشم ها باعث تمرکز اطرافیان روی بینی و جزئیات آن می شود . اگر آرایش چشم ها طبیعی باشد ، سایز بینی نرمال تر به نظر می آید .

تکفارس آی آر

از کانسیلر زیر چشم ها استفاده کنید

خطوط تیره ی اطراف چشم حسی از سایه در دید اطرافیان و تاکید روی بینی ایجاد می نماید . برای اطراف چشم خود از یک کانسیلر استفاده کنید تا خطوط تیره را بپوشانید . به این صورت توجه ها از بینی منحرف و بینی شما کوچکتر دیده می شود .

کوتاه تر کردن بینی های بلند

می توانید از کرم برای خلق تصویری کوچکتر از بینی خود استفاده کنید . کافی است از یک کرم تیره تر برای نوک و بین سوراخ های بینی استفاده نمایید . محو مرز بین رنگ های مختلف کرم را اصلا فراموش نکنید تا چهره ای طبیعی داشته باشید .

استفاده از لوازم آرایش مات

www.takfars.ir

هرگونه برق و درخشش روی بینی آن را بزرگتر نشان می دهد . پس از کرم های مات در این ناحیه استفاده کنید . اگر نور روی بینی رفلکس داشته باشد ، نه تنها توجه ها را به سمت خود جلب میکند ، بلکه هر نوعی از بینی را بزرگتر می نماید .

مدل مو هم در فرم بینی موثر است

مدلی که برای موها انتخاب میکنید می تواند در سایز بینی تاثیر داشته باشد . فرق وسط روی بینی تاکید میکند ، اما فرق کج توجه ها را از سمت بینی منحرف می سازد . حجم دادن به قسمت پشتی موها نیز بینی را کوچکتر نشان می دهد .

از رژگونه استفاده کنید

می توانید سایز بینی را با برجسته کردن دیگر اجزای صورت کاهش دهید . همیشه کمی رژگونه به گونه ها بزنید .

از یک برنزر استفاده کنید

کرم و یا پودر های برنزه کننده را به نواحی از صورت ، مثل پیشانی ، گونه ها ، چانه و مرکز بینی ، بزنید که به طور طبیعی بیشتر آفتاب می گیرند و برنزه می شوند . این کار جلوه ای طبیعی تر از چهره ی شما به نمایش میگذارد و با این کار بینی هم کوچکتر دیده می شود .

لب های برجسته

لب های برجسته و روشن نیز بینی را به حاشیه می راند . لب هایی که به طور کلاسیک قرمز شده اند بسیار مناسب هستند. کمی برق لب هم به آن اضافه نمایید .

فراموش نکنید تمامی این ترفندها به تمرین و تکرار نیاز دارند و با یکبار امتحان ممکن است نتیجه ی دلخواه خود را نگیرید .

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر