تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تاریخ جذب سرباز معلم در تهران سال

image تاریخ جذب سرباز معلم در تهران سال

ابوالحسن : سهمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ۳۰۹ نفر است که در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب «سرباز معلم» انجام می‌شود.

در تمام مقاطع تحصیلی و رشته‌های فنی امکان جذب «سرباز معلم» در شهرستان‌های استان تهران وجود دارد اما هر منطقه بر اساس نیاز به جذب نیرو اقدام می‌کند.

ماهرویی با بیان اینکه افراد واجد‌ شرایط برای سرباز معلمی می‌توانند به مناطق بیست‌گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند، گفت: افراد ساکن در شهر تهران که واجد شرایط هستند نیز می‌توانند برای ثبت‌نام به عنوان «معلم وظیفه» به یکی از مناطق اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه هر داوطلب مجاز به ثبت‌نام در یک منطقه است، بیان کرد: در صورت ثبت‌نام در دو منطقه، پذیرش فرد مذکور منتفی می‌شود.

تکفارس آی آر

شرایط لازم برای ثبت‌نام شامل داشتن برگه اعزام به تاریخ اول اسفند ماه ۹۱ الی ۳۰ تیر ماه ۹۲، عدم ثبت غیبت در برگه اعزام و دارا بودن سلامت جسمانی است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

شامل:

«اصل و تصویر دفترچه اعزام به خدمت (بدون مهر غیبت)»

«اصل کارت ملی به همراه تصویر پشت و روی آن»

www.takfars.ir

«اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن»

«اصل آخرین مدرک تحصیلی و تصویر آن»

«دو قطعه عکس ۴×۳ سال جاری و تکمیل فرم‌های مشخصات و فرم گزینش»

تکمیل فرم تعهدنامه (در زمان مراجعه به منطقه و در حضور مسئول ثبت‌نام) است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فرم‌های مشخصات و گزینش به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.

فارس در این باره نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران چند روز پیش اعلام کرد «جذب سربازمعلم در شهر تهران ممنوع است»؛ بر این اساس افراد علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند به مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مراجعه کنند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر