تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

به عنوان یک زن چطور همسر خود را شیفته خود کنید

image به عنوان یک زن چطور همسر خود را شیفته خود کنید

شما هم دوست دارید دل همسر خود را به دست آورید :

وقتی با دوستانش است برای او پیامک بزنید:

اکثر خانم‌ها فکر می‌کنند این کار درستی نیست چون مردها دوست دارند زمانی را به خود و دوستانشان اختصاص دهند اما همیشه یک پیامک کوتاه عاشقانه باعث می‌شود روح مردتان از آن جمع جدا شود. او متوجه می‌شود در هر شرایطی شما دلتنگ او هستید و حس این موضوع که اهمیت زیادی برای او قائلید او را عاشق‌تر می‌کند.

وقتی دراز کشیده، سرتان را روی سینه‌اش بگذارید:

تکفارس آی آر

این رفتار غروز خاصی در مرد ایجاد می‌کند. مردها دوست دارند احساس قدرت کنند. زمانی که زنی سرش را روی سینه مردش می‌گذارد این حس را در او القا می‌کند که مردش تنها منبع امنیت و آرامش برای اوست. این رفتار به شدت اعتماد به نفس آقایان را بالا می‌برد.

با موهایش بازی کنید:

زمانی که مردی اجازه می‌دهد با موهایش بازی کنید یعنی شما را دوست دارد و به شما اطمینان کامل دارد. از این فرصت استفاده کنید تا شما نیز عشق‌تان را نشان دهید و اعتماد به نفس همسرتان را بالا ببرید.

جلوی دیگران به او عشق بورزید:

مردان خود خواه هستند. یکی از بهترین کارهایی که باعث می‌شود به خودخواهی و غرور آنها البته از جنبه مثبت افزوده شود این است که شما جلوی دیگران به وجود او و همراه بودن با او افتخار کنید. از اینکه در جمع یا مکان‌های عمومی از همسرتان تعریف کنید و به او اظهار علاقه کنید شرم نداشته باشید. مردان دوست دارند در مقابل مردان دیگر از سوی همسرشان مورد تقدیر قرار بگیرند.

www.takfars.ir

گوش شنوا باشید:

یکی از عادات ناپسندیده زنان این است که بیش از آنکه گوش دهند حرف می‌زنند. اگر می‌خواهید خود را در دل مردی جا کنید به صحبت‌هایش گوش دهید و به خواسته‌هایش احترام بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر