تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین غذاهای لاغرکننده در فصل تابستان

image بهترین غذاهای لاغرکننده در فصل تابستان

فلفل تند

ماده ای که موجب طعم تند فلفل می شود در سوختن کالری و افزایش متابولیسم بدن نقش دارد. فلفل تند را می توان به صورت خام، پخته، خشک شده و یا پودر شده همراه با اغلب غذاها مصرف نمود.

غلات سبوس دار

وقتی از غذاهای سبوس دار وحاوی فیبر بالا مانند جو دوسر و نان های سبوس دار استفاده میکنید، بدن شما قادر است ۲ برابر کالری نسبت به زمانی که غذاهای فرآیند شده و آماده میخورید بسوزاند.

تکفارس آی آر

گوشت های بی چربی

برای هضم منابع پروتئینی به ۳۰ درصد انرژی آزاد شده از این غذاها نیاز دارید. بدین معنی که یک سینه مرغ که حاوی ۳۰۰ کالری است برای فرآیند هضم به ۹۰ کالری انرژی نیاز دارد.

لبنیات کم چرب

لبنیات غنی از کلسیم و ویتامین D بوده که به ساخت توده عضلانی و حفظ و بهبود متابولیسم بدن کمک میکنند.

چای سبز

www.takfars.ir

نوشیدن ۴ فنجان چای سبز در روز موجب کاهش ۲.۷ کیلوگرم وزن درمدت ۸ هفته می شود. در این نوشیدنی ترکیباتی وجود دارد که به طور موقت متابولیسم را افزایش می دهند. چای سبز را هم به صورت گرم و هم سرد می توان مصرف نمود.

عدس

مصرف یک فنجان عدس در روز، ۳۵ درصد از آهن مورد نیاز بدن شما را تامین میکند و از آنجایی که ۲۰ درصد افراد از کمبود آهن رنج می برند، این ماده غذایی نقش مهمی در حفظ سلامتی دارد. متخصصان معتقدند که کمبود دآهن موجب کاهش سوخت و ساز بدن می شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر