تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین صبحانه های لاغر کننده

image بهترین صبحانه های لاغر کننده

۱- نان غلات مخلوط

مقداری نان غلات مخلوط را با کمی کره بادام ، برش های موز، کشمش و شیر کم چرب امتحان کنید.

۲- سریال صبحانه پر فیبر

یک گزینه دیگر، سریال صبحانه پر فیبر با آجیل مخلوط و میوه های خشک روی آن می باشد و یک لیوان شیر سویا که با کلسیم غنی شده باشد.

تکفارس آی آر

۳- ماست طبیعی

ماست طبیعی، خوشمزه است، به ویژه هنگامی که سریال غلات کامل، انواع توت، سیب خرد شده و آب پرتقال ۱۰۰ درصد خالص نیز به آن اضافه شده باشد.

۴- گرانولا بار

یک گرانولا بار مغذی، یک گزینه عالی دیگر برای صبحانه است. آن را با یک پرتقال کامل و شیر کم چرب میل کنید.

۵- مافین انگلیسی گندم کامل

www.takfars.ir

یک مافین انگلیسی گندم کامل را تست کنید و یک برش نازک پنیر کاتیج کم چرب و در آخر چند برش آناناس روی آن قرار دهید و ان را با آبمیوه ۱۰۰ درصد خالص میل کنید.

۶- ماست با دانه کتان

ماست طبیعی را با توت های مخلوط و یک قاشق چایخوری تخم کتان آسیاب شده مخلوط کنید. از آن در کنار یک تکه نان گندم کامل تست شده و چای سبز لذت ببرید.

۷- تخم مرغ نیمرو

چند تخم مرغ را نیمرو کنید و روی آن تخم کتان آسیاب شده بپاشید. این تخم مرغ ها را با نان غلات مخلوط، سالاد میوه و شیر کم چرب میل کنید.

۸- جو پخته شده

بدون عذاب وجدان، از مقداری جو پخته شده با موز قطعه قطعه شده، زغال اخته خشک و کشمش لذت ببرید. آن را با شیر سویای غنی شده با کلسیم سرو کنید.

۹- برنج قهوه ای

می توانید از برنج قهوه ای یا جو لذت ببرید و روی آن سیب قطعه قطعه شده، کشمش و کمی دارچین بریزید. این صبحانه را با یک لیوان آبمیوه ۱۰۰ خالص میل کنید.

۱۰- نان لواش گندم کامل

تک فارس

یک نان لواش گندم کامل با گوجه خرد شده، تخم مرغ نیمرو و پنیر کم چرب رنده شده را امتحان کنید و آن را با چای سبز و یک برش زنجبیل سرو کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر