تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین سوالهایی که باید در جلسه اول ملاقات با جنس مخالف پرسید

image بهترین سوالهایی که باید در جلسه اول ملاقات با جنس مخالف پرسید

معمولا آخر هفته ها چیکار میکنی؟

اینکه افراد چگونه اوقات فراغت خود را میگذرانند چیز های زیادی درباره شخصیت آن ها میگوید. مثلا اگر به شما بگوید که در آخر هفته ها و تعطیلات بیشتر کار میکند و یا به سفر میرود، ممکن است برای شما فرد مناسبی نباشد. و یا باشد. افراد متفاوت هستند، سعی کنید آنکه برای شما مناسب است را پیدا کنید.

مکان مورد علاقت در دنیا کجاست؟

هر کسی یک مکان مورد علاقه روی این سیاره دارد. این مکان میتواند یک ساحل رویایی باشد و یا حتی خانه قدیمی مادر بزرگشان. مکان مورد علاقه کسی میخواهید با او در رابطه باشید جایی است که احتمالا شما هم آنجا را بازدید خواهید کرد. همچنین این سوال صحبت را میبرد به سمت سفر و مسافرت و اینکه دوست دارید به چه جاهایی بروید و همین موضوع باز هم میتواند اطلاعات بیشتری در رابطه با او به شما بگوید.

تکفارس آی آر

چقدر با خانوادت در ارتباط هستی؟

البته باید گفت که در کشور ما با توجه به فرهنگ و شرایط زندگی موجود، اکثر افراد با خانواده های خود ارتباط تنگاتنگ دارند و شاید جواب این سوال کمی واضح باشد. این سوال ۲ مورد را مشخص میکند، اول اینکه چقدر احتمال دارد شما خانواده او را هم ملاقات کنید و دوم اینکه چقدر راحت است که درباره خانواده خود صحبت کند.

چقدر اهل قرار گذاشتن و دوستی هستی؟

برخی افراد فکر میکنند که قرار گذاشتن کار خیلی بد و خلافی هست و کلا دید خوبی نسبت به این موضوع ندارند. اگر میخواهید که رابطه موفقی داشته باشید هرچه بیشتر درباره ویژگی های اخلاقی طرف مقابل بدانید بهتر است. مثلا افرادی که بیش از حد با افراد مختلف قرار میگذارند به احتمال زیاد دنبال یک رابطه جدی نیستند.

آیا دوست دارید دوباره یکدیگر رو ببینید؟

www.takfars.ir

اگر قرار اول شما خوب پیش رفته و احساس میکنید که یک رابطه خوب میتواند در انتظار شما باشد، پس چراکه نه؟. حتما قرار دوم را هم هماهنگ کنید. البته شاید بهتر باشد که این مسئله را همان موقع نگویید و مثلا بعدا از طریق شبکه های اجتماعی و یا با پیامک قرار بعدی را هماهنگ کنید. توصیه این است که هماهنگی برای قرار دوم و یا قرار های بعدی را حتما پس از اتمام اولین قرار انجام دهید چراکه اگر همان موقع چیزی بگویید بیشتر بنظر میرسد که هول کرده اید و عجله دارید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر