تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه جلوگیری از پیری پوشت استفاده از کرم ضد آفتاب

می‌دانید که ضدآفتاب خطر ابتلا به سرطان پوست را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، ‌اما آیا می‌دانید که راز زیبایی در کرم ضد‌آفتاب وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا پوست جوانتر و شاداب‌تری داشته باشید؟
متخصصین پوست عقیده دارند که همانطور که ضد آفتاب مانع از آسیب اشعه‌های مضر نور خورشید به پوست می‌شود، ‌تاثیری که اشعه خورشید بر پیری پوست دارد را هم از بین می‌برد. آفتاب به بافت کلاژن پوست تاثیر منفی می‌گذارد و بدون کلاژن، پوست نمی‌تواند شاداب، جوان، مرطوب و بدون چروک باقی بماند. قرار گرفتن زیاد در برابر نور خوشید باعث می‌شود که پوست خیلی زودتر از موعد چروکیده بشود.
اگر از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید، حتی اگر هر روز فقط چند دقیقه در مقابل نور خورشید قرار بگیرید، در طول چند سال تغییرات قابل توجهی در پوست شما ایجاد می‌شود. نور خورشید به مرور زمان نه تنها باعث ایجاد چین و چروک و خطوط مشخص روی پوست می‌شود، بلکه لکه‌های پوستی، کک و مک، پیری زودرس پوست و وریدهای سطحی پوست از اثرات منفی دیگر آن است. ضد آفتاب خوب می‌تواند پوست شما را از این صدمات محافظت کند.
بهتر است ضد آفتابی با SPF 15 یا بالاتر انتخاب کنید. از آنجایی که نور خورشید اثر ضد آفتاب را به مرور زمان از بین می‌برد، اگر زمان طولانی در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارید، بهتر است هر یکی دو ساعت دوباره ضد آفتاب بزنید.
شما باید ضدآفتاب معمولی خود را پیش از آرایش صورت استفاده کنید و قبل از هر آرایشی ابتدا ضدآفتاب را روی پوست خود بمالید. بعد از آرایش، می‌توانید یک لایه سبک از پودر مات استفاده کنید و در طول روز برای محافظت بیشتر به پوست خود اضافه کنید. این پودرها حاوی ضدآفتاب طبیعی هستند و به محافظت بیشتر پوست کمک می‌کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر