تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه تمیز کردن شیرهای حمام و دستشویی

قبل از هر چیزی تاکید می گردد به هیچ عنوان از پاک کننده های اسیدی و شیمیایی نظیر جوهر نمک، وایتکس و سیم های ظرفشویی استفاده ننمایید که باعث از بین رفتن پوشش نیکل شده و شیرآلات را از شرایط ضمانت خارج می نماید.

اگر برای تمیز کردن سرویس خود از جوهر نمک استفاده میکنید قبل ریختن جوهر نمک حتما روی شیر را با پلاستیک بپوشانید زیرا دود جوهر نمک رنگ شیر آلات را از بین می برد. برای استفاده از جوهر نمک در سرویس بهداشتی بعد از ریختن جوهر نمک در محیط درب آن را نبندید و سریع محیط را بشویید زیرا گاز و دود جوهر نمک رنگ شیرآلات را از بین می برد.

• بهترین راه برای شستشوی شیرآلات استفاده از محلول آب و صابون است که رنگ طبیعی آنها را حفظ میکند و باعث براق شدن می شود. بهتر است از اسکاج های نرم و اسفنجی استفاده کنید تا خطی روی آن ها ایجاد نشود.

• برای جلوگیری از جرم گرفتن شیر آلات شستن پی در پی آن در پایان هر روز و خشک نمودن توسط حوله ای نرم لازم است.

• حتی آب خالص هم قادر به پاک کردن شیرآلات است در صورتی که این شستشو مداوم و روزانه باشد ولی باز هم در صورتی که از مواد شوینده ساده استفاده کنید بهتر است.

تکفارس آی آر

• سرکه (ترجیحاً سفید) یکی از مواد طبیعی است که می توانید از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد باتجربه محلول سرکه و آب را بهترین تمیز کننده و براق کننده شیر آلات می دانند. برای پاک کردن این رسوبات یک حوله کاغذی را کاملا به سرکه آغشته کنید.

حوله کاغذی را دور محل لکه‌ها بپیچید و ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس لکه‌ها را با استفاده از یک حوله کاغذی خشک به راحتی پاک کنید. فقط توجه داشته باشید که استفاده از سرکه به علت خاصیت اسیدی بودن آن می تواند باعث از بین رفتن رنگ شیرهای آب رنگی و شیرهای برنجی بشود.

در صورتی که از شیرهای بی رنگ و معمولی رایج استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از سرکه به عنوان یک براق کننده قوی برای پاک کردن رسوبات به جای مانده بر روی شیرهای آب استفاده کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر