تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست چیست

image بهترین راه برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست چیست

اگرچه لکه‌های حاصل از رنگ‌های مو دائمی نیستند اما هنوز هم می‌توانند به مدت چند روز روی پوست باقی بمانند. بنابراین، بهتر است قبل از آغاز کار به فکر جلوگیری از این موضوع باشید.

روغن زیتون:

اگر دوست دارید از مواد طبیعی استفاده کنید، روغن زیتون انتخاب خوبی خواهد بود. این روغن مرطوب کننده قوی در خود دارد و پوست شما را در برابر لکه‌های حاصل از رنگ مو محافظت می‌کند. برای استفاده از روغن زیتون کافیست یک اسفنج بردارید و آن را به روغن زیتون آغشته کنید. این اسفنج را در خط رویش مو و گوش‌های خود اعمال کنید.

زمانی را برای رنگ گردن انتخاب کنید که در آن روز موهای خود را نشسته‌اید:

تکفارس آی آر

بیشتر افراد دوست دارند موهای خود را قبل از شستشو ، رنگ کنند. سعی کنید زمانی را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید که هنوز موها را نشسته‌اید. استفاده از روغن های طبیعی بر روی پوست سر می‌تواند همانند یک ماده ضد لکه عمل کند. یکالی دو روز قبل از رفتن به حمام، موهای خود را رنگ کنید.

استفاده از وازلین:

وازلین یکی از محصولاتی است که مزایای متعددی دارد. این محصول توسط آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حفاظت از پیشانی با وازلین یک روش عالی برای جلوگیری از باقی ماندن لکه‌های حاصل از رنگ بر روی پوست است. این ماده خواص مرطوب کنندگی دارد که می‌تواند فرمول رنگ‌های مو را بشکند و از بروز لکه جلوگیری کند. همچنین می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده سنگین یا حتی لوسیون ضخیم استفاد کنید. این گونه مواد همانند یک دیوار دفاعی در برابر ریختن رنگ مو بر روی پوست عمل می‌کنند. مقدار مناسبی از محصولات را در خارج از خط رویش موهای خود، پیشانی و قسمت‌های بیرونی گوش اعمال کنید. مراقب باشید وازلین یا کرم به موهایتان نخورد.

استفاده از پنبه:

شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از پنبه از اینکار جلوگیری کنید.لایه ضخیمی از پنبه را بردارید و در وازلین فرو ببرید.سپس آن را در اطراف خط رویش مو و گوش قرار دهید. پنبه رنگ‌ مو را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود پوست نرم و تمیزی داشته باشید.

www.takfars.ir

روغن بچه:

روغن بچه بسیار ملایم است اما تاثیر بسیار خوبی در پیشگیری از ایجاد لکه‌های حاصل از رنگ مو بر روی پوست دارد. افرادی که دارای پوست حساس هستند می‌توانند به خوبی از این روغن استفاده کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر