تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین راه برای پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید

در مواجه با لکه جوهر روی هر جنس و وسلیه ای سرعت عمل را فراموش نکنید؛ زیرا در غیر این صورت، جوهر به بافت های داخلی وسلیه شما نفوذ میکند و درصد پاک کردن لکه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بنابراین پیش از خشک شدن چنین لکه هایی اقدام به برطرف کردن آن نمایید. هم چنین هرگز لکه جوهر را به صورت مالشی برطرف نکنید، چراکه باعث پخش شدن بیشتر لکه روی سطح مورد نظرتان می شود. برای پاک کردن لکه جوهر روش ضربه ای را جایگزین کنید؛ بنابراین با توجه به این نکات برای پاک کردن لکه خودکار از روی چرم سفید به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا روی یک دستمال سفید مقداری اسپری مو (تافت) بزنید، سپس روی لکه ضربه بزنید تا زمانی که اثر جوهر به طور کامل از محو شود.

حالا روی دستمال سفید دیگری مقداری الکل سفید بریزید و روی لکه ضربه بزنید تا جوهر اضافی به آن جذب شود. در هنگام استفاده از الکل توجه داشته باشید که الکل انتخابیتان حتما سفید باشد تا لکه زرد روی آن باقی نماند.

در نهایت برای برطرف کردن خشکی چرم به علت استفاده از الکل از نرم کننده چرم برای بازگرداندن چرم به حالت اولیه اش استفاده کنید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر