تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین توصیه ها برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب

image بهترین توصیه ها برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب

همیشه استایل شخصی خودتان را داشته باشید

استایل شما باد بازتاب‌دهنده شخصیت شما و آنچه که از آن الهام می‌گیرید، باشد و به دنیای بیرونتان، آنچه را نشان دهد که دوست دارید، به‌نظر بیایید. شاید این کار از نظرتان کمی سخت و ترسناک باشد، اما اینطور نیست. کافی است در ابتدای کار کمی تحقیق و جست‌وجو کنید و لباس‌هایی را پیدا کنید که از نظرتان دقیقا متعلق به شماست.

حتما گاهی اتفاق افتاده که دوستان یا آشنایانتان، لباس، کفش، کیف یا اکسسوری خاصی را دیده‌اند و به شما گفته‌اند که چقدر شبیه به شماست. این اصطلاح به این معناست که آن‌هایی که شخصیت شما را خوب شناخته‌اند، احساس می‌کنند که آن آیتم، متناسب با استایل شماست.

شما می‌توانید در اینستاگرام، پینترست یا هر فضای مجازی دیگری که عکس‌های زیادی دارد، جست‌وجو کنید و آیتم‌هایی را که دوست دارید، بیابید. نترسید، کمی ریسک کنید، چیز‌های جدید را تجربه کنید تا بالاخره استایلی را که مدنظرتان است، پیدا کنید.

تکفارس آی آر

برروی آیتم‌هایی سرمایه‎‌گذاری کنید که با گذشت زمان از مد نمی‌افتند

در دنیای فشن و مد، ترند‌ها می‌آیند و می‌روند، اما لباس‌های کلاسیک، همیشگی هستند و هرگز از مد نمی‌افتند. پیدا کردن لباس‌هایی که با گذشت زمان از مد نمی‌افتند، جزو مهمترین گام‌های خوش‌پوشی است؛ لباسی که رنگی خنثی داشته باشد و اضافات و اکسسوری‌های مد روز خاصی به‌همراه نداشته باشد.

برای داشتن چنین استایلی، می‌توانید تیشرت‌های ساده، سوشرت‎‌های ساده و شلوار‌های راسته ۹۰ سانتی بپوشید. کت تک، کت‌وشلوار و کفش رسمی (مجلسی) نیز انتخاب‌های خوبی برای استایل یک مرد مدرن هستند که می‌توان آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف پوشید و بر تن همه شیک و زیبا هستند.

کت‌وشلوار‌های اندامی بپوشید

می‌توان گفت که کت‌وشلوار‌های اندامی، برازنده هر مردی است. شما چه در یک محیط اداری کار کنید، چه در حال رفتن به یک مهمانی خاص باشید، گزینه‌ای بهتر از یک لباس رسمی اندامی و خوش‌دوخت پیدا نمی‌کنید.

www.takfars.ir

اگر قصد دارید که استایلی کلاسیک داشته باشید که هیچگاه از مد نمی‌افتد، رنگ‌های تیره را انتخاب کنید، مثل رنگ مشکی، اما گاهی نیز نمی‌توان دست رد به استایلی با کت تک دودکمه و شلوار جین زد.

برای اینکه لباستان کاملا اندازه تنتان باشد، می‌توانید پس از خرید، آن را به یک خیاط خبره بسپارید. تا زمانی که چنین استایلی داشته باشید، یکی از خیره‌کننده‌ترین افراد حاضر در جمع خواهید بود.

ساعت باکیفیت و شیک را فراموش نکنید

این اکسسوری جذاب، راهی آسان برای خوش‌پوشی است. اگر ساعت مناسب و دلخواهتان را بیابید، دیگر هرگز دوست نخواهید داشت که آن را از دستتان دربیاورید. چه ساعتتان ساده باشد و چه بسیار گرانقیمت، فرقی نمی‌کند؛ درواقع ساعت باید با استایل و تیپتان همخوانی داشته باشد و بر جذابیت استایل شما بیافزاید.

عینک آفتابی متناسب با شکل صورتتان انتخاب کنید

عینک آفتابی، تنها وسیله‌ای برای حفاظت از چشمان شما دربرابر نور خورشید نیست، بلکه این اکسسوری به تکمیل شدن استایل شما نیز کمک می‌کند. اگر قصد انتخاب یک عینک آفتابی مناسب را دارید، حتما باید شکل صورتتان را درنظر بگیرید؛ اینکه صورتتان گرد است، مستطیلی است، مربعی یا قلبی شکل است، بسیار برروی انتخاب عینک تاثیر دارد.

در انتخاب رنگ نیز دقت کنید. رنگ‌هایی انتخاب کنید که با هر فصلی هارمونی داشته باشند، مثل رنگ لاکی کلاسیک یا فریم مشکی ساده.

متناسب با موقعیت لباس بپوشید

باید بدانید که هر موقعیت و هر زمانی، لباس مخصوص خود را می‌طلبد، بنابراین همیشه باید برای روز‌هایی که به مراسم رسمی دعوت می‌شوید، لباس مناسب داشته باشید، مثلا برای رفتن به عروسی، نیاز به لباسی رسمی مثل تاکسیدو (کت بلند دنباله‌دار) یا کت‌وشلوار سه‌تکه (کت، شلوار و جلیقه) دارید و اگر دوستی، شما را به ناهار دعوت کرده، لباسی نیمه‌رسمی مناسب‌تر است.

برای موقعیت‌های غیررسمی نیز تیشرت و کت تک با رنگ روشن مناسب است. فراموش نکنید که موقعیت‌های نیمه‌رسمی و قرار‌های کاری، دو موقعیت کاملا مجزا و متفاوت هستند، پس قبل از رفتن به مهمانی یا قرارتان، مطمئن شوید که قوانین را رعایت می‌کنید.

تک فارس

پیراهن‌های کلاسیک بپوشید

پیراهن‌های مردانه زیادی برای انتخاب وجود دارند که هرکدام با موقعیت خاصی متناسب هستند، اما اگر به‌دنبال لباسی هستید که هیچگاه از مد نیفتد، پیراهن کلاسیک، یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ مثلا می‌توانید در محیط‌های کاری یا مراسم نیمه‌رسمی، پیراهن کلاسیک را انتخاب کنید؛ پیراهنی کلاسیک که یقه‌ای با لبه‌های کوتاه دارد که برروی یقه، دکمه کار شده است.

درمورد انتخاب رنگ‌ها نیز باید بگوییم که رنگ‌های خنثی بهترین گزینه‌ها هستند، زیرا با هر فصلی متناسبند و اگر آن‌ها را با شلوار جین یا کت‌وشلوار ست کنید، بسیار عالی به‌نظر می‌رسند. اگر به‌دنبال لباسی کژوآل (راحت و غیررسمی) می‌گردید، پیراهن کتان گزینه مناسبی است. یادتان باشد که پیراهنتان حتما باید اندازه تنتان باشد.

یک جفت کفش مناسب، بسیار ضروری است

فرقی نمی‌کند که قرار است به چه رویدادی بروید، در هرصورت شما حتما باید چند جفت کفش مناسب در جاکفشی داشته باشید. کفش، نه‌تن‌ها استایل را تکمیل می‌کند، بلکه باعث می‌شود که تعادل استایلتان نیز حفظ شود. هنگام انتخاب کفش، چیزی را انتخاب کنید که مناسب چندین موقعیت و مراسم مختلف باشد، مثلا کفش رسمی چرم تیره یا بوت ساق‌کوتاه.

رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای با سایر رنگ‌ها ازجمله کرم، آبی ملوانی و رنگ‌های سنتی همخوانی دارند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را تقریبا با هر لباسی بپوشید. برای استایل‌های کژوآل (راحت و غیررسمی) کفش مناسب انتخاب کنید که باعث می‌شود در تمام طول روز احساس راحتی کنید.

مراقب کفش‌هایتان باشید

از آنجا که کفش‌ها عضو مهمی از استایلتان هستند، حتما باید از آن‌ها به‌خوبی مراقبت کنید. بدین ترتیب می‌توانید تا سال‌ها کفش‌هایتان را با خیال آسوده و بدون احساس خجالت بپوشید.

اگر کفش چرم یا جیر دارید، باید مرتب آن را واکس بزنید و برق بیندازید. خرید لوازم تمیزکننده کفش، هزینه زیادی ندارد، درعوض باعث می‌شود که کفش‌هایتان تا مدت زمان زیادی نو و قابل‌استفاده بمانند.

کت تک را فراموش نکنید

T A K F A R S

لزومی ندارد که صرفا برای رفتن به مراسم رسمی، کت تک بپوشید. کت تک، برخلاف کت‌های رسمی مجموعه کت‌وشلوار، شلوار مخصوص به خود را ندارد و شما می‌توانید آن را با هر شلواری بپوشید.

اگر می‌خواهید لباسی غیررسمی بپوشید و در طول روز احساس راحتی کنید، می‌توانید کت تکتان را با شلوار کتان، تیشرتی ساده و اسنیکرز ست کنید. برای داشتن استایل نیمه‎‌رسمی زمستانی نیز کت تک پشمی به‌همراه هودی (سوشرت جلوبسته کلاهدار) و شلوار جین مناسب است.

اکسسوری را فراموش نکنید

اکسسوری‌ها می‌توانند به یک استایل، جلوه ببخشند یا آن را خراب کنند، همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. ما اکثرا وقتی از یک اکسسوری خاص خوشمان می‌آید، آن را با همه لباس‌ها استفاده می‌کنیم، درصورتی که این کار، صحیح نیست.

برخی اکسسوری‌های کلیدی مثل عینک آفتابی و ساعت باکیفیت، باعث افزایش وجهه استایلتان می‌شوند و نیازی هم به استفاده بیش از حد از آن‌ها نیست.

اگر مراسمی که به آن می‌روید، رسمی نیست، می‌توانید جوراب‌های جالب بپوشید. جوراب در اکثر مواقع درون کفش پنهان می‌شود و چندان به چشم نمی‌آید، اما اگر انتخاب مناسبی داشته باشید، می‌توانید بدون اینکه عجیب‌وغریب به‌نظر بیایید، استایل خاص خودتان را داشته باشید.

مراقب ظاهر و چهره‌تان باشید

راه‌های زیادی برای حفظ زیبایی و طراوت ظاهرتان وجود دارد؛ از اصلاح صورت گرفته تا مراقبت از پوست. فکر نکنید که مراقبت از پوست، تنها مختص بانوان است، مردان نیز باید پوستی شاداب داشته باشند. با این کار نه‌تن‌ها ظاهر بهتری خواهید داشت، بلکه از درون نیز احساس بهتری خواهید داشت.

شما می‌توانید با استفاده از کرم مرطوب‌کننده و سروم‌های پوست به‌طور روزانه از پوستتان مراقبت کنید و پوستی شاداب داشته باشید. برای جلوگیری از بروز جوش‌های پوستی پس از اصلاح نیز می‌توانید از کرم‌های پس از اصلاح و افترشیو‌ها استفاده کنید.

رعایت بهداشت شخصی، گام بزرگی در این راه است، بنابراین حتما هرروز از دئودورانت استفاده کنید تا بوی خوشی داشته باشید. برای اینکه این بوی خوش ادامه داشته باشد، می‌توانید ادوکلن مناسبی بخرید که با شخصیت و استایل شما جور باشد.

تک فارس www.takfars.ir

برند خود را داشته باشید

برند‌ها تاثیر زیادی در ساخت استایل دارند؛ البته خوب می‌دانیم که در ایران، امکان تهیه لباس‌های برند به‌دلیل قیمت‌های بسیار زیاد محدود است و فقط افراد خاصی، توانایی خرید مارک‌های برند را دارند، اما اگر شما توان خرید برند را دارید، بهتر است بدانید که داشتن یک برند مختص خودتان باعث افزایش جذابیت استایلتان می‌شود.

بهتر است بیش از معروف بودن برند، به کیفیت آن توجه کنید. وقتی که لباس‌های لاکچری می‌خرید، نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار غیرمعمول نیست، درعوض می‌توانید لباس‌های کلاسیکی را با قیمت مناسبتر بخرید که هرگز از مد نمی‌افتند و درنتیجه می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.

شیک‌پوشی به‌هیچ عنوان کار دشواری نیست و نیاز به صرف هزینه‌های گزاف ندارد. از مهمترین مولفه‌های شیک‌پوشی، می‌توان به این موارد اشاره کرد: پاکیزگی، رعایت نظم و ترتیب در لباس پوشیدن، اجتناب از شلختگی و نامرتب بودن، نپوشیدن لباس‌هایی که رنگ‌هایشان باهم تناسبی ندارند و همینطور پوشیدن لباس‌هایی متناسب با موقعیت، مکان، زمان و فصل.

درصورت رعایت این موارد، شما تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مردان جمع خواهید شد و در موقعیت‌هایی که باید برروی دیگران تاثیر بگذارید، مانند قرار‌های کاری، تاثیر ماندگاری از خود به‌جا خواهید گذاشت.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر