تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

برای پرده آشپزخانه چه پارچه ای انتخاب کنیم

امروزه به جای استفاده از پارچه‌های بلند و حریر برای پوشاندن پنجره‌های آشپزخانه، از پرده‌های کوتاه حصیری که یا به حالت کشویی جمع می‌شوند و یا به صورت بالارو، در قسمت بالایی پنجره جمع می‌شوند، استفاده می‌شود.

این پرده‌ها این برتری را نسبت به دیگر پرده‌ها دارند که جای زیادی نمی‌گیرند و به هنگام آشپزی خطر شعله‌ور شدن و جلوی دست را گرفتن را به حد صفر می‌رسانند.

• بعضی از آشپزخانه‌ها بیشترین نور مورد نیاز خود را در طول روز از روشنایی بیرون تامین می‌کنند. در چنین فضاهای کوچک و کم نور، باید در انتخاب نوع و جنس پرده بسیار دقت کرد تا جلوی نوری که قرار است به داخل بتابد، گرفته نشود. اگر قرار است در طول روز، منبع اصلی روشنایی آشپزخانه نور خورشید باشد، باید از پرده‌ای که حصیر نازک و به رنگ روشن دارد، استفاده کنید.

• اگر پوشش دیوار آشپزخانه طرح‌دار است، بهتر است از پرده‌ای ساده و بدون طرح برای پنجره استفاده کنید ولی در صورتی که دوست دارید پرده‌ آشپزخانه نمایان باشد حتما از حصیرهای طرح‌دار، با رنگی متضاد با دکور آشپزخانه استفاده کنید.

پرده‌های حصیری که امروزه به راحتی در بازار یافت می‌شوند، علاوه بر سبکی و کیفیت بالایی که دارند، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هستند که به راحتی با هر دکور و هر نوع سبکی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

تکفارس آی آر

مزیت دیگر این پرده‌ها قابل شستشو بودن آنهاست. حتی جنس این نوع پرده‌ها به گونه‌ای است که به هنگام لک شدن می‌توانید با استفاده از اسپری‌های لک‌بر و اسفنج به راحتی لک آنها را از بین ببرید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر