تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

با چقدر پول چه ماشینی بخریم

پراید کار کرده برای بودجه زیر ۱۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

در اینبازه قیمتی هیچ خودروی صفری پیدا نمی شود و تنها باید به گزینه های دست دوم فکر کرد.خانواده پراید که همواره کاندیدای حضور در این رنج بوده و می توان مدل های ۸۴ و ۸۵ را با حدود ۹ میلیون تومان به دست آورد. محصولات پژو هم برای کسانی که به دنبال خودرویی زیر ۱۰ میلیون تومان می گردند به صف شده اند. البته این گزینه ها شامل ۲۰۶ نمی شوند و بیشتر مدل های مختلف پژو GLX یا ROA را برای شما لیست میکند، آن هم در مدل های ۷۹ یا ۸۰. نهایتا باید سراغ محصولات دوو بروید که در بهترین حالت یک ماتیز سالم نور بالا می زند که باید روی مدل ۸۰ آن حساب باز کرد.

پراید صفر برای بودجه ۱۰ تا ۲۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

تکفارس آی آر

تمامی پرایدهای خانواده X100 در همه تیپ ها در این بازه قیمتی قرار دارند؛ البته با توجه به این نکته که نمونه هاچ بک ۱۱۱ از برادران صندوقدارش گرانتر به فروش می رسد. نهایتا بتوانید یک پژو روآ را پیدا کنید که در مدل دوگانه سوزش در مرز ۲۰ میلیون تومان قرار دارد و تولیدش متوقف شده است. در بازار دست دوم ها هم باید گفت ۲۰۶ های تیپ ۲ و پژوه ۴۰۵ سال های ۸۳ تا ۸۵ را می توان به لیست خرید اضافه کرد. اگر هم طرفدار خودروی ملی یعنی سمند هستید می توانید برای خرید تیپ های SE و LX آن برنامه ریزی کنید.

سمند برای بودجه ۲۰ تا ۳۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

در این بازه آنچنان دست تان باز نیست و خودروهای صفری مثل سمندهای SE و LX، رانای EL و تیبا منتظر شما هستند ولی با رفتن به بازار دست دوم ها کمی قدرت انتخاب بیشتر می شود. مدل های سال۸۵ به بالای ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵، ۲۰۶ صندوقدار گیربکس دستی، پژو پارس انتخاب های معقولی هستند که می توانید از خرید نمونه سالم شان خوشحال شوید. البته اگر خوش شانس باشید، شاید یک تندر E290 دوگانه سوز را هم از چنگ صاحبش دربیاورید.

تندر ۹۰ برای بودجه ۳۰ تا ۴۰ میلیون

www.takfars.ir

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

خوشبختانه قدرت خرید مدل های صفر اینجا بیشتر است و اکثر تولیدات وطنی قابل توجه در این بازه قرار دارند. تندر ۹۰ های ایران خودرو پارس خودرو در تمامی تیپ ها انتخاب های معقولی محسوب می شوند، ضمن اینکه نباید به راحتی از رانا هم گذشت که در مرز ۳۰ میلیون توما سدانی قابل قبول برای خانواده هاست. پژو پارس های دنده معمولی هم که جای خود را دارند. اگر سراغ چینی ها هم رویم باید گفت تازه وارد موفق بازار یعنی MVM315 هاچ بک ۳۸ میلیون تومان فروخته می شود. لیفان ۶۲۰ هم ۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است. البته با موتور ۱.۶ لیتری در نهایت نمونه های دست دوم خودروهایی چون ۲۰۷ معمولی و سیتروئن زانتیا انتظار خریداران را می کشند.

۲۰۶ اتومات برای بودجه ۴۰ تا ۵۰ میلیون

از همین ابتدای کار می توانید سراغ ۲۰۶ اتومات ۴۹ میلیونی بروید یا به جای آن ۲۰۷ ساده را انتخاب کنید. با اینحال این بازه قیمتی بهشت محصولات چینی است. لیفان ۶۲۰ با موتور قوی تر دو لیتری اینجا حضور دارد و یک چینی دیگر با نام JACJ5 از نوع هاچ بک، ۴۶.۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

ولیکس C30 دنده ای هم انتخاب قابل احترامی محسوب می شود و ۴۵ میلیون در بازار برایتان آب میخورد. در بین نمونه های کار کرده هم بهتر است سراغ مدل های دست دوم ۲۰۷ اتومات بروید یا نهایتا بتوانید MVMX33 شاسی بلند را با پنج سال کارکرد به دست آورید.

MVMX33 برای بودجه ۵۰ تا ۶۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

پژو ۲۰۷ اتومات و MVMX33 به ترتیب با ارزش ۵۴ و ۵۷ میلیون تومان از پرفروش ترین خودروهای این بازه قیمتی محسوب می شوند. لیفان X60 هم با امکاناتی بهتر از رقیب هموطن در مرز ۶۰ میلیون تومان نوسان دارد و اگر دنبال یک وانت به روز می گردید، وینگل ۳ دو کابین منتظر شماست. با اینحال دست دوم های زیادی اینجا لیست می شوند که از بین آنها می توان به مگان ۱.۶ لیتری، وینگل ۵ و هیوندای ورنای خداحافظی کرده اشاره کرد.

جیلی EC7 برای بودجه ۶۰ تا ۷۰ میلیون

تک فارس

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

جیلی امگرند EC7 به عنوان یکی از بهترین چینی های موجود در دو نمونه سدان و هاچ بک منتظر شماست و برای داشتنش باید ۶۱ میلیون تومان کنار بگذاترید. اگر هم ویژگی های رنو مگان به دل شما نشسته تنها باید با موتور ۱.۶ لیتری کنار بیاید که خب به هیچ عنوان جذابیت های نمونه دو لیتری را ندارد اما بهترین انتخاب برای کسانی که درگیر رانندگی روزمره هستند، یک پیکانتوی ۶۲ میلیون تومانی است که مصرف سوختش هوای جیب شما را دارد. از بین دست دوم ها هم اگر خیلی خوش شانس باشید شاید یک هیوندای آوانتهمعمولی در مرز ۷۰ میلیون تومان به پست تان بخورد.

مزدا ۲ برای بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

خبر خوش اینکه مزدا ۲ و هیوندای i20 حدود ۷۳ میلیون تومانی اینجا حضور دارندکه می تواند خوشایند رانندگان خانم باشد. رانندگان آقا هم میتوانند از قدرت بالای پیکاپ تک کابین ۷۸ میلیونی نهایت استفاده را ببرند، ضمن اینکه رنو مگان دو لیتری جذاب انتظار طرفداران خودروهای فرانسوی را می کشد. اگر هم زیاد اهل جستجو هستید شاید بتوانید یک اپل کورسای نسل جدید وارداتی را با ۷۱ میلیون تومان صاحب شده و در خیابان منحصر به فرد شوید. نمونه های دست دوم قابل توجهی هم در این بازه اعلام حضور کرده اند که MG350 نزدیک دو سال کارکرد بهترین انتخاب شما خواهد بود.

مگان اتومات برای بودجه ۸۰ تا ۹۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

فقر تنوع در بازه ۸۰ تا ۹۰ میلیونی ها کمی توی ذوق می زند. اینجا مگان دو لیتری اتومات شده و نیسان پیکاپ را می توان دو کابینه خریداری کرد. نهایتا اینکه سراغ مزدا ۳ با موتور ۱.۶ لیتری بروید که حدود ۸۱ میلیون تومان از حساب بانکی تان کم خواهد کرد اما زیاد نگران نباشید. با کمی جستجو به راحتی می تواندی یک هیوندای i30 کار کرده را در پارکینگ خانه پارک کنید و هدیه خوبی به خانواده تان دهید.

MG6 برای بودجه ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون

image با چقدر پول چه ماشینی بخریم

T A K F A R S

بهترین انتخاب های صفر این بازه برادران دورگگ MG محسوب می شوند به خصوص MG6 که با قیمت ۹۷ میلیون تومانی اش، امکانات و بخش فنی مناسبی را برای راننده خود تدارک دیده است. هیوندای i30 هم در نسل جدید و ۲۰۱۴ خود ۹۲ میلیون تومان فروخته می شود و رنو داچیای پر سروصدا هم ۹۶ میلیون تومان در بازار به دست خریداران می رسد. در پایان می توانید سراغ تویوتا کرولای XLI ساده بروید یا از آپدیت های نسل جدید پاریس ۹۷ میلیون تومانی نهایت لذت را ببرید. اگر هم یک خودروی شاسی بلند مد نظرتان است باید دنبال سوزوکی ویتارا ولی در نمونه های دست دوم دنده معمولی بگردید. البته مزدا ۳ های نسل جدید را هم با دو تا سه سال کارکرد از بهترین انتخاب های این بازه می توان دانست.

محصولات معتبر
محصولات معتبر