تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

با خوردن این خوراکی ها موهای شما پرپشت و درخشان می شود

image با خوردن این خوراکی ها موهای شما پرپشت و درخشان می شود

ماهی سالمون برای شفاف و براق نمودن

ماهی سالمون، تن و خال مخالی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. همانطور که می‌دانید بدن انسان قادر به تولید این نوع از اسیدهای چرب نمی‌باشد، در نتیجه شما مجبورید که با داشتن تغذیه مناسب و استفاده از انواع مکمل‌ها نیاز بدن خود را تامین نمایید. از جمله ویژگی‌های اسیدهای چرب کمک به رشد مو‌ها و براق نمودن آنها می‌باشد.

اسفناج در مقابله با شکنندگی

سبزیجاتی نظیر اسفناج و سایر سبزیجات برگ سبز تیره منبع غنی از دانه‌های مغذی، ویتامین A،ویتامین C، فولات و بتاکاروتن هستند و با کمک این ویتامین‌ها رطوبت موی سر به خوبی حفظ می‌گردد و در نتیجه موی سر و پوست سر از سلامت کافی برخوردار می‌گردند.

تکفارس آی آر

مرغ کم چرب و ضخامت مو

هنگامیکه بدن پروتئین کافی کسب نکند رفته رفته رشد موها متوقف شده و موهای قدیمی نیز شروع به ریزش می‌کنند، در این صورت شما دچار ریزش مو می‌شوید. اما با استفاده از پروتئین‌های حیوانی نظیر بوقلمون و مرغ که حاوی چربی اشباع کمتری هستند نسبت به گوشت‌های قرمز بیشتر برای ضد ریزش مو موثرند.

سیب زمینی شیرین

آیا موهای شما از خشکی زیاد درخشندگی خود را از دست داده است؟

برای این منظور سیب زمینی شیرین را که سرشار از بتاکاروتن می‌باشد، را توصیه می‌کنیم. بدن انسان بتاکاروتن موجود را به ویتامین A تبدیل می‌نماید که خود نیز موجب برطرف نمودن خشکی و شکندگی موها شده و غده‌های سر را تشویق به ترشح ماده‌ روغنی به نام سبوم می‌کند که این نیز از خشکی موها جلوگیری می‌کند و همچنین شما می‌توانید بتاکاروتن را در سایر سبزیجات نارنجی رنگ یافت نمایید.

www.takfars.ir

دارچین برای گردش

شما می‌توانید مقداری دارچین در نان تست و قهوه خود بریزید، تا با این کار گردش خون بیشتر شده و این عمل کمک به گردش حداکثری مواد مغذی و اکسیزن در فولیکول‌های مو می‌کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر