تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

با این نشانه ها شوهر شما حتما به شما خیانت کرده است

image با این نشانه ها شوهر شما حتما به شما خیانت کرده است

موبایل او کمتر در دسترس است

این سناریو را تصور کنید: یک پیام روی گوشی همسرتان میاید و شما میخواهید آن را چک کنید اما او با سرعت و سراسیمه خود را میرساند و گوشی را با هزار بهانه از شما میگیرد. اینجا باید کمی شک کنید. بطور کلی موبایل افراد میتواند چیز های زیادی درباره آن ها بگوید. (مثلا آیا به تازگی به روی گوشی خود پسورد گذاشته و یا کاری کرده که پیامک های او را نتوانید بخوانید)

یک سرگرمی جدید برای خود انتخاب کرده که زمان زیادی میبرد

این سرگرمی میتواند هر چیزی باشد. (مثلا رفتن به کلاس ورزش، بیرون رفتن با رفقا و…) اگر متوجه شدید که بصورت ناگهانی همسرتان یک سرگرمی جدید برای خود پیدا کرده است (و از قبل هم به مواردی مشکوک شده اید) میتواند یک نشانه مهم باشد.

تکفارس آی آر

البته خود مسئله داشتن یک سرگرمی یک مشکل نیست. مشکل این است که او عملا یک زندگی جداگانه برای خود درست که شما جزوی از آن نیستید و در محیطی است با افراد دیگر که علایق مشترک دارند.

شما را به خیانت متهم میکند

شاید خیلی منطقی نباشد کسی که خودش در حال خیانت کردناست شما را به این موضوع متهم کند. اما اگر همسرتان به موضوعات بی اهمیتی مثل اینکه با چه کسی پای تلفن صحبت کردید، به چه کسی اس ام اس میدهید و یا چت میکنید و… میتواند نشانه ای از این باشد که سعی دارد خرابکاری خودش را جمع و جور کند.

اگر همسر شما بطور مداوم شما را به خیانت کردن متهم میکند (و البته شما هم اینکار را انجام نمیدهید) میتواند یک علامت مهم باشد.

بی احتیاط شده است

www.takfars.ir

اگر خیانت کردن برای فردی عادی شده باشد و با افراد زیادی در ارتباط بوده باشد ممکن است که دیگر خیلی رد پای خود را نپوشاند مثلا شاید حتی هدیه و یا دست گلی که یکی از همین افراد برای او فرستاده است را جایی بگذارد که ممکن است شما به راحتی ببینید. دلیل این امر هم این است که دروغ گفتن بصورت مداوم بسیار استرس زا و تنش آفرین است و فرد خیانتکاربا انجام اینکار میخواهد شما متوجه بشید، به روی او بیاورد و او را مجبور کنید که از این کار دست بکشد.

کمتر نق میزند

زمانی که فردی در حال خیانت کردناست، چیز هایی که قبلا او را به راحتی آزرده خاطر میکرده ، دیگر اذیت نمیکند مثلا شاید قبلا به مسائل خیلی کوچک مثل اینکه چرا آشغال ها را بیرون نمیبرید و یا برخی مسائل نظافتی را رعایت نمیکنید گیر میداده اما الان این موضوعات برای او مهم نیست و یا حتی رفتار بیش از حد خوبی دارد. البته این مسائل اگر واقعا حل بشود خیلی هم خوب است اما اگر بدون حل شدن این مشکلات همسرتان بیخیال شود، میتواند نشانه مهم قلمداد بشود.

میل ج.ن.س.ی او به شدت تغییر کرده است

اگر همسر شما با فرد دیگری در ارتباط باشد میل ج.ن.س.ی او به شدت کاهش پیدا میکند. البته این مطلب برای همه نمیتواند صادق باشد، حتی ممکن است میل ج.ن.س.ی آن ها بیشتر شود که چراکه توسط یک عشق (.) جدید تحریک شده است. بنابراین حواستان به همسر خود باشد.

پنهان کاری ناگهانی

اگر شریک زندگی تان در حال تلاش برای مخفی کردن چیزی از شما باشد، احتمالا متوجه خواهید شد. متخصص روابط اجتماعی، ابی رودمن (نویسنده کتاب بدون این حلقه، کتابی در خصوص راهنمایی زن برای موفقیت در طول زندگی زناشویی و یا پس از طلاق ) می گوید: شریک زندگی تان برای پنهان کاری حتی ممکن است تلفن همراهش را به داخل حمام ببرد یا ارسال پیامک را لحظه ای که شما وارد اتاق می شوید متوقف سازد.

رودمن می گوید: هنگامی که شما از رایانه مشترک استفاده می کنید یا بر حسب اتفاق از تلفن همراه همسرتان استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید تمام تاریخچه ها حذف شده است. یا پس از استفاده از تلفن همراه همسرتان متوجه خواهید شد که رمز عبور را بدون هیچ توضیحی تغییر می دهد و شما را به فکر وا میدارد که شاید خیانتی در کار باشد.

افزایش علاقه به رسانه های اجتماعی و تلفن همراه

ممکن است استفاده شریک زندگیتان از گوشی هوشمند ناگهان افزایش یابد. شاید او قبلا به رسانه های اجتماعی علاقه ای نداشته است و فقط هر چند وقت یکبار به آنها دسترسی داشته اما این رفتار یکباره تغییر کرده است.

تک فارس

رودمن می گوید: با این حال، هنگامی که یک مسئله عاطفی وجود داشته باشد، استفاده از این سیستم های دیجیتال ممکن است به عنوان پل ارتباطی اصلی برای برقراری ارتباط عاطفی افزایش بیابد، زیرا خیانت و پنهان کردن یک ارتباط عاطفی از این طریق آسان تر است.

اشاره به شخص دیگر به طور مداوم

رودمن می گوید: “وقتی یکی از زوجین با شخص دیگری درگیر احساسات عاطفی می شود، این احساسات در قلمرو زندگیشان وارد می شود” بنابراین شما ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی تان به طور مداوم از فردی که با آن ارتباط عاطفی دارد صحبت می کند یا نام آن فرد را در صحبت هایش بیان می کند. به عنوان مثال، شما ممکن است به همسرتان بگویید که آخر هفته قصد رفتن به بازار و خرید محصولات خاصی را دارید و شریک زندگی تان نظرات تعجب برانگیز یک “دوست” را در مورد مصرف غذاهای ارگانیک به شما تحمیل می کند .

به گفته الکس هدجر متخصص درمان شناختی- رفتاری، یکی دیگر از علائم خیانت و داشتن ارتباط عاطفی با شخص ثالث این است که شریک زندگی تان جزئیات زندگی و خصوصی بیشتری در مورد آن شخص می داند ،حتی بیشتر از آنچه که شما فکر می کنید معقول و منطقی است.

قطع ارتباط کلامی یا فیزیکی با شما

الکس هدجر می گوید هنگامی که شریک زندگی تان درگیری عاطفی با شخص دیگری پیدا می کند، ممکن است از شما فاصله بگیرد. یک نشانه مهم خیانت، صحبت‌های مبهم و غیر شفاف همسرتان در مورد کار است. اگر شریک زندگی تان همیشه عادت داشت در مورد کار صحبت کند و به ناگاه از بیان اتفاقاتی که در کارش رخ داده است خودداری می کند ممکن است خیانتیا رابطه جدیدی در حال شکل گرفتن باشد.

شریک زندگیتان ممکن است گفتگو و بحث در مورد مشکلات زندگی، کار یا سایر حوادث تلخ زندگی را با شما متوقف سازد و با این که از مسئله ای ناراحت است اما هیچ نشانه ای از استرس را نشان نمی دهد و به دلیل آن است که او گفتگو در مورد مشکلاتش و نیازهای عاطفی اش را خارج از روابط تان مرتفع ساخته است.

دکتر کیمبر شلتون، روانشناس قانونی روابط زناشویی که زوجین را مشاوره می دهد، می گوید: حتی ممکن است بین شما و شریک زندگی تان فاصله فیزیکی رخ دهد، زیرا ممکن است یک ارتباط فیزیکی با شخص دیگری به وجود آید و تبدیل به یک خیانت و مشکل جدی تر شود.

انتقاد زیاد از شریک زندگی

علاوه بر فاصله عاطفی یا فیزیکی، ممکن است همسرتان شما را مورد انتقاد های شدید قرار دهد. برطبق گفته های مشاوره ازدواج، لیزا رایان، یک نشانه خیانتاین است شریک زندگی تان شما را با شخص دیگر مقایسه می کند و این قیاس ممکن است موجب انتقاد و اعتراض شما شده و در نتیجه به شما آسیب برسد.

T A K F A R S

به گفته میشل کاتز یکی از نشانه های رایج تر خیانت این است که اگر چیزی منفی در مورد شخص ثالث بیان شد. شریک زندگی تان حالت دفاعی شدید می گیرد.

تغییر رفتار

رایان می گوید از دیگر نشانه های خیانتممکن است این باشد که ناگهان رفتار شریک زندگی تان تغییر می کند مثلا شیوه لباس پوشیدنش را تغییر می دهد، و یا تغییرات ناگهانی در اخلاقش دیده می شود خیلی خوش مشرب می شود یا شبیه یک شخص نابالغ رفتار می کند که با شخصیت خودش متفاوت است یعنی مانند یک فرد کاملا متفاوت رفتار می کند.

“رفتار یک شاخص بسیار خوبی است، زمانی که خیانت در رابطه زناشوییوجود داشته باشد، این تغییر رفتار را نادیده نگیرید. مارنی فیورمن، مشاوره خانواده و ازدواج می گوید:” باید با همسرتان روبرو شوید و بگویید من به تازگی احساس صمیمت و نزدیکی به شما ندارم و این امر مرا نگران ساخته است ” ممکن است یک مکالمه دشواری را با همسرتان شروع کنید اما این صحبت می تواند به شما کمک کند تا ابهامات در مورد خیانت برایتان شفاف شوند.

آیا شما درگیر عواطف با شخص ثالث شده اید؟

ممکن است دچار سردرگمی شوید که آیا شما به شخص دیگری در خارج از رابطه زناشویی تان علاقه مند و نزدیک هستید. “اولین نشانه این است که شما چه چیزهایی را با آن شخص به اشتراک گذاشته اید.

اگر آن شخص در مورد اتفاقات روزمره تان بیشتر از شریک زندگی تان می داند، پس شما وارد قلمرو خطرناکی شده اید، مشاوره خانواده و ازدواج آنیتا آ. چلیپالا می گوید:” اگر تعاملات با این شخص را از شریک زندگی تان پنهان می کنید، احتمالا آن تعامل فقط یک دوستی نیست بلکه یک خیانت است”.

باید مراقب کلمات یا رفتار دوستتان باشید تا مرزی بین صمیمیت بیش از حد قرار دهید. اگر خانواده از رابطه شما با آن شخص ثالث آگاه نباشد آن شخص می فهمد که به مرز بین شما وهمسرتان تخطی کرده است و حتی ممکن است حس کند که از نظر شما مشکلی نیست و حتی رفتارش منطقی و تحسین برانگیز است.

سعی کنید با همسرتان یکدل و همسو و هم پیمان باشید و به موقعیت ها از افق دید همسرتان نگاه کنید. اگر دوست ندارید که همسرتان از تعاملات عاطفی و کارهای شما آگاه باشد، پس شما اعتماد در رابطه زناشویی را نقض کرده اید و مرتکب خیانت شده اید.

تک فارس www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر