تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

با این راهکارها دکوراسیون منزل خود را پاییزی کنید

image با این راهکارها دکوراسیون منزل خود را پاییزی کنید

در دکوراسیون پاییزی رنگ‌های گرم و طرح چوب، تم تیره، هیزم و شومینه فضای خاصی را به خانه می‌دهند.

در دکوراسیون پاییزی طرح چوب با هر رنگ و سبکی دیده می‌شود و زیبایی خاصی را به اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن می‌دهد. درواقع استفاده از چوب محیطی گرم را در خانه ایجاد می‌کند و تم خاصی به یک دکوراسیون پاییزی می‌دهد. در این میان استفاده از رنگ‌های نارنجی یا زرد و همچنین رنگ‌های تیره‌ای چون قهوه‌ای یا قرمز کبود نیز در مبلمان، پرده‌ها یا کوسن‌ها، زیبایی محیط خانه را چند برابر خواهند کرد. پاییز تشکیل‌شده از رنگ‌های زنده و گرم است که با این رنگ‌ها می‌توان در دکوراسیون پاییزی مانور داد.

در برخی از طراحی‌های پاییزی منزل از برگ‌های پاییزی یا گل‌هایی با رنگ‌های شاد دیده می‌شود که دیگر سمبل خود پاییز است و در یک فضای تیره یا روشن جلوه‌ی خاصی خواهد داشت. همچنین قرار دادن شمع‌ها، رومیزی و رانر با رنگ‌های شاد نارنجی، زرد و قرمز تیره بر روی میز، می‌تواند حس پاییزی را در خانه منتقل کند. از سوی دیگر قرار دادن یک تابلوی پاییزی یا یکشید با رنگ‌های تیره یا روشن، محیط خانه را پاییزی تر خواهد کرد.

برای افرادی که در حال ساخت یک خانه هستند و به دکوراسیون پاییزی علاقه‌ی زیادی دارند باید یادآور شویم که قرار دادن یک شومینه کوچک با بزرگ، خانه پاییزی‌تان را فوق‌العاده خواهد کرد. اما برای خانه‌هایی که از شومینه بهره می‌برند، قرار دادن یک حلقه از برگ‌های زرد پاییزی، تزیینی رؤیایی را برایتان به ارمغان می‌آورد و محیط خانه را به بهترین سبک پاییزی نزدیک خواهد کرد. همچنین استفاده از آجرنما یا طرح آجر محیطی زیبا و آرامش‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

تکفارس آی آر

image با این راهکارها دکوراسیون منزل خود را پاییزی کنید

باید اشاره‌کنیم برای اینکه فضای اتاق بیش‌ازحد زرد و نارنجی نشود می‌توانید از شمع‌های رنگ تیره یا مجسمه‌هایی مشکی استفاده کنید. درواقع استفاده از رنگ‌های مشکی، آبی تیره یا سورمه‌ای، سفید، کرم و شیری ترکیب خاصی از یک خانه‌ی پاییزی ایجاد می‌کند و بسیار شیک خواهد بود. در کشورهای خارجی برای دکوراسیون پاییزی خود از کدوتنبل نیز استفاده می‌کنند که کاملاً رنگ پاییزی دارد و در عین سادگی بسیار زیبا خواهد بود.

image با این راهکارها دکوراسیون منزل خود را پاییزی کنید

درنهایت با چند ایده‌ی ساده و تجهیزات اطرافمان می‌توانیم خانه‌ای پاییزی را طراحی کنیم و محیطی گرم و آرامش‌بخش را در این فصل ایجاد نماییم.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر