تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

باورهای اشتباه قدیمی که درباره چاقی شکم وجود دارد

این بدن ماست که تصمیم می‌گیرد چربی‌ها را کجا ذخیره کند و از کجا هم حذف کند، نه خود ما. این سیستم، بیش از همه توسط ژنتیک شما پایه‌گزاری می‌شود، اما چند استراتژی هوشمند نیز برای این برخورد وجود دارد:

۱. بدن شما معمولا چربی‌ها را در بخش‌های میانی، یعنی شکم، ران و باسنتان ذخیره می‌کند، چرا که بر اساس قوانین فیزیک حمل آنها انرژی کمتری نیاز خواهد داشت. بخاطر داشته باشید که ذخیره‌ی چربی در بدن، تدبیری برای بقای زندگی بدن است.

۲. جایگیری چربی در بدن انسان، به دلایل جنسی نیز بر می‌گردد. این مورد مخصوصا در مورد خانم‌ها بیشتر صدق می‌کند. چرا که بیشتر چربی‌هایشان به جهت جذابیت برای جنس مخالف، در جاهایی همچون سینه‌ها و ران‌هایشان ذخیره می‌شود.

۳. بدن شما چربی‌ها را هر جایی که سلول چربی داشته باشد ذخیره می‌کند. این واقعا برخورد جالبی است؛ اگر افرادی که عمل لیپوساکشن انجام داده‌اند را ببینید که سرانجام چربی‌هایشان در جاهای غیر منتظره ذخیره می‌شوند، بیشتر به این نکته پی خواهید برد.

برای اینکه بدانید چگونه می‌توانید واقعا چربی شکمتان را آب کنید:

تکفارس آی آر

دوستان، هیچ خوراکی، ورزش و هیچ گیاهی وجود ندارد که باعث شود بدن شما فقط از ناحیه‌ی خاصی چربی بسوزاند. اگر می‌خواهید چربی بدنتان را کاهش دهید، نیاز دارید تا کالری کمتری از آنچه بدنتان در طول روز احتیاج دارد مصرف کنید. در این زمان، بدن شما شروع به تبدیل چربی به انرژی قابل استفاده کرده و ذخیره‌ی چربی شروع به ناپدید شدن خواهد کرد.

اگر شما یک مرد هستید، بخاطر داشته باشید که چربی شکم معمولا آخرین چربی‌ای است که از بدن شما محو خواهد شد!

ابتدا بدنتان شروع به از بین بردن چربیها از صورت، بازو و پاهایتان کرده، سپس به سراغ بالا تنه‌تان، سینه، قسمت‌های فوقانی ران و باسن میرود. و آخر از همه هم از چربیهای ذخیره شده در شکم استفاده خواهد شد.

اگر شما یک خانم هستید، سوزاندن چربیهای شکمتان کمی ساده تر است، چرا که آخرین قسمتی نیست که محو خواهد شد. آخرین نواحی که احتمالا چربی سوزی خواهید داشت باسن و قسمت‌های فوقانی رانتان خواهد بود.

همچنین تجربه نشان داده است بدون اینکه متعهد به تمرینات ورزشی باشید، تقریبا غیر ممکن است که چربی بدنتان را بسوزانید. با روی بردن به تمرینات قدرتی، چربی سوزی تا چند ساعت بعد از جلسه‌ی تمرینی‌تان ادامه خواهد داشت. پس، اگر می‌خواهید از شر چربی بدنتان خلاص شوید، از طریق صحیح این کار را انجام دهید: رژیم بگیرید و ورزش کنید، نه اینکه به سمت جراحی‌های زیبایی یا ترفندهایی که ادعا دارند از قسمت خاصی از بدنتان چربی سوزی می‌کنند بروید.

www.takfars.ir

البته این موضوع، چیزی نیست که شما از فروشنده‌های مکمل‌های چربی سوز و قرص‌های رژیمی بشنوید. اما همانطور که طبق تجربه دیده شده، یک حقیقت است، پس واقع بین باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر