تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون حقیقت است یا شایعه

image بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون حقیقت است یا شایعه

گفته شد «احسان علیخانی» در روزهای فاصله اش از رسانه ملی، مشغول ساخت مستندی جذاب در شهرهای مختلف ایران است. مستندی که هیچ اطلاع دقیقی از محتویات آن در دست نیست اما آنچه مسلم است چندان بیکار نبوده و این بار در قامت کارگردان و احتمالا تهیه کننده قصد به رخ کشیدن توانایی هایش را دارد.

هنوز هم برای خیلی ها مبهم است که چرا بعد از آن اجرای موفق نوروزی، اجازه اجرای «ماه عسل» را از احسان گرفتند و دو دستی تقدیم «علی ضیاء» کردند که البته اجرایش مخالفان و موافقان زیادی داشت.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که قرار بود «ماه عسل» بعد از تجربه اجراهای ضعیف و تجربه پس داده محسن افشانی و حسن جوهرچی، بی برو برگرد بیفتد دست صاحب اصلی اش یعنی «احسان علیخانی!» اما نه تنها این اتفاق نیفتاد و پیش بینی ها برعکس از آب درآمد بلکه همه این عوامل دست به دست هم دادند تا شایعه ممنوع الکاری «احسان علیخانی» هر روز قوت بیشتری بگیرد و طرفدارانش نگرانتر شوند.

اما این روزها خبرهای تازه ای به گوش می رسد. از ما نشنیده بگیرید اما گویا قهر رسانه ملی با احسان علیخانی (و احتمالا برعکس) به پایان رسیده و این دو عزیز «شب یلدا» را موعد آشتی کنان مقرر کرده اند!

تکفارس آی آر

شنیده می شود احتمالا اولین شب زمستان، در کنار بساط تخمه، آجیل، هندوانه و انار، «احسان علیخانی» هم مهمان خانه ایرانیان خواهد شد تا ویژه برنامه «شب یلدا» را روی آنتن ببرد. هنوز معلوم نیست این برنامه قرار است از کدام شبکه پخش شود.

در اینکه «احسان علیخانی» یکی از معدود مجریان درجه اول رسانه ملی است، هیچ شکی وجود ندارد اما آیا می تواند کیفیت ویژه برنامه نوروزش را در این برنامه نیز داشته باشد؟ آیا باز هم قرار است بعد از اجرای شب یلدا تقدیر ویژه ای از او به عمل بیاید و مهر پای برگه خانه نشینی اش تجدید شود؟

محصولات معتبر
محصولات معتبر