تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

در دکوراسیون داخلی خانه های کوچک رنگ های روشن و خطوط ساده اتاق را از آنچه که هست بزرگتر نشان می دهد.طراحان با استفاده از طرح های یک اندازه و تک رنگ و بدون نیاز از طرح های در هم و برهم و غیر ضروری بافت سرزنده ای را ایجاد کرده اند.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

یک سمت اتاق با کاغذ دیواری گرافیکی و سمت دیگر آن با صفحه های سفید براق می درخشد.نسبت فضای یکپارچه ذخیره بیشتر از اندازه ای است که یک فضای کوچک باید داشته باشد.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

تکفارس آی آر

استفاده هوشمندانه از تخت تاشو و چراغ آویز پنهان و کنتراست رنگ سبز-آبی مایل به خاکستری با کل اتاق حس جالبی را به وجود آورده است.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

صندلی شیک موجود طرح بازسازی شده ای از Chierowski است که ابتدا به مادربزرگ مشتری تعلق داشته است.قسمت مهمی از نوستالژی و شاید ویژگی کوچکی از گذشته که برای نسل ها خواهد ماند.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

حمام یک رویکرد کاملا متفاوت از بقیه آپارتمان دارد.استفاده از چنین طرح هایی در یک فضای کوچک مخاطره آمیز است ولی تاثیری که در اینجا دارد بسیار چشمگیر است.رنگ های منسجم و خطوط شفاف، بیانی بدون معانی در هم دارند.

www.takfars.ir

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

استودیو طراحی solo این آپارتمان کوچک را برای یک زوج جوان که فضاهای مجزا و تعریف شده می خواستند با استفاده از دکوراسیون داخلی تکمیل کرده اند.هر فضا با زیبایی و عملکرد خود مجزا شده است.آمیخته با هماهنگی های هوشمندانه برای متحد کردن کل فضا.هر فضا عملکرد خود را دارد بدون آنکه لزوما به هم شبیه باشند.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

این فضای استراحت یکاتاق در اتاق کامل است.پرده های آویزان که نور غیر مستقیم و ملایمی را فراهم میکنند مناسب برای استراحت در عصر و هنگامی که نور چراغ های آویز بیش از حد روشن هستند می باشند.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

رنگ های زنده فضای نشیمن را از سایر فضا ها جدا کرده است.قفسه های مدولار بالای تلویزیون سبز- آبی و سفید هستندو طر ح های هندسی فرش فضا ها رابه هم ارتباط می دهند.آپارتمان فقط ۴۰ متر مربع مساحت دارد بنابراین رنگ ها تفاوت بزرگی را در واقعیت ایجاد میکنند.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

از آنجایی که فضای خواب و نشیمن رنگ های روشن تری دارند در فضای غذا خوری و آشپزخانه از رنگ های تیره تر استفاده شده است.کابینت های چوبی آشپزخانه روند استفاده از مصالح طبیعی در کل خانه را تکمیل کرده است.

image ایده های کاربردی با عکس برای دکور آپارتمان کوچک

تک فارس

راه حل های طراحی دکوراسیون خانه های خیلی کوچک

فضاهای کوچک: شرایط اقتصادی و سبک زندگی امروز ما باعث شده که خانه های کوچکی را برای زندگی انتخاب کنیم و این موضوع دغدغه ذهنی همه ماست که چطور می توان در این فضای کوچک امکان انجام فعالیت های روزمره را داشت. گاهی هم نگران جا دادن وسایل کوچک خود و نبود کمد برای نگهداری از آنها هستیم. به معجزه طراحی داخلی در یک خانه فسقلی ایمان داشته باشید. چیدانه در این مطلب می خواهد شما را با ایده هایی کاربردی برای رفع چنین مشکلاتی آشنا کند. با ما همراه باشید.

ایده های کاربردی در طراحی نشیمن و میز تلوزیون خانه های کوچک

اگر اتاق های خانه فضای کافی برای نگهداری وسایل تان ندارد و طراحی کمد در اتاق خواب امکان پذیر نیست بهتر است به استفاده از فضای نشیمن فکر کنید. این کمد اگر با طراحی درست و نگاهی دقیق در نشیمن خانه شما جای بگیرد دیگر نیازی نیست که نگران بی نظمی در آن باشید. در عکس بالا شما نمونه خوبی از این کمد را در نشیمنی کوچک می بینید که چیدمان مبلمان را نیز دچار مشکل نکرده است.

در این تصویر استفاده از لبه پنجره به عنوان جایی برای نشیمن نیز نکته خوبی است که می تواند به طراحی فضاهای کوچک خانه شما کمک کند.

باکسی که در زیر تلوزیون جای گرفته می تواند فضایی برای نگهداری وسایل کوچک شما باشد. نمونه های میز تلویزیون شیک و مدرن در دکوراسیون نشیمن و ترفند های دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون را در مطالب گذشته چیدانه ببینید.

راه حل دیگر می تواند طراحی کمدی باشد که فضای بسازد که بتواند جایگزین مبلمان خانه شما باشد. در تصویر می بینید که این کمد توانسته جایگزینی برای کاناپه به وجود آورد و فضایی دنج را ایجاد کند. حتی در پشت آن نیز تخت خوابی طراحی شده که باکس های اطراف آن نقش کمدی مفید را در خانه دارند.

مطلب پیشنهادی : کمد لباس متفاوت با ایده های کاربردی

تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم ؟ و بعد از آن بهترین مکان را انتخاب کنید و آن را ارتفاعی مناسب نصب کنید و با قرار دادن قفسه هایی زیر آن فضایی مناسب برای نگهداری وسایل ایجاد نمایید. از سبدهای زیبا برای این کار کمک بگیرید. کتاب و مجلات را درون آن بگذارید و فضایی برای قاب عکس ها و وسایل تزئینی در نظر بگیرید. از خودتان بپرسید

انتخاب مبل برای نشیمن های کوچک نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شد. شاید انخاب مبلمان Lشکل برای این فضاها مناسب تر باشد. همانطور که در تصویر می بینید طراح توانسته به خوبی فضایی بسیار کوچک را به شکلی کاربردی برای تماشای تلوزیون مهیا کند.

T A K F A R S

طراحی پلان باز برای بزرگتر نشان دادن خانه های کوچک

اگر میخواهید با وجود کوچک بودن خانه تان فضای آن دلباز و بزرگ به نظر برسد، طراحی پلان باز بهترین راه حل است. طراحی پلان باز برای خانه های کوچک به این معناست که تا حد امکان از گذاشتن دیوار پرهیز کنید. با این کار می توانید برای تعیین حد و مرز آشپزخانه خود به وسیله کابینت ها و یا انتخاب سبک جزیره ای از گذاشتن دیوار بین این فضا و نشیمن پرهیز کنید. جزیره کوچک آشپزخانه شما می تواند فضای خانه شما بزرگتر نشان دهد. چیدانه ۲۵ پلان باز برای بزرگ شدن آپارتمان های کوچک. را در گذشته به شما معرفی کرده است به آنها سری بزنید و بهترین پلان را متناسب با نیازهایتان بیابید.

تخت خواب های متحرک و فضایی برای انبار وسایل

از تخت خواب های متحرک استفاده کنید با جا به جا کردن تخته زیر تشک می توانید از زیر تخت با دیدی مناسب به عنوان یک انبار تمیز و مرتب استفاده کنید. همیشه تخت خواب تاشو ، راه حل خانه کوچک است.

طراحی دکوراسیون ورودی خانه های کوچک

هر چه قدر هم فضای ورودی خانه شما کوچک باشد باز هم امکان این وجود دارد که بتوانید آن را به زیبایی طراحی کنید و ظاهری زیبا به آن ببخشید. کمد جا کفشی و نشیمنی برای راحتتر پوشیدن کفش ها را فراموش نکنید. آینه همیشه راه حلی خوب برای فضای های کوچک است و باعث می شود که فضای ورودی خانه شما بزرگتر به نظر برسد. در عین حال به راحتی می توانید در هنگام ورود و خروج از آراسته بودن ظاهر خود مطمئن شوید. آینه کاری برای خانه ای بزرگ تر و پرنورتر راه حلی است برای فضاهای کوچک خانه شما.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که تعداد کفش هایتان بسار زیاد است و در خانه کوچک شما جای برای نگهداری از آن ها وجود ندارد بهتر است از یک کمد جای کفش مثل تصویر بالا استفاده کنید. این کار در نظم آنها به شما کمک زیادی میکند.

استفاده از فرو رفتگی ها و کنج ها در طراحی داخلی خانه های کوچک

فضاهای فرو رفته و یا کنج ها فضای پرت محسوب نخواهند شد اگر برایشان فکری اساسی بکنید. در انتخاب سایز کمدها و دراورها دقت کنید و آنها طوری انتخاب کنید که در فرو رفتگی های خانه کوچک شما جای بگیرند. آینه های بلند به بزرگتر به نظر رسیدن خانه شما کمک میکند، آنها را فراموش نکنید.

مطلب پیشنهادی : وسایل چند منظوره تحولی در آپارتمان های کوچک.

تک فارس www.takfars.ir

اگر امکان داشتن یک اتاق کار ندارید. یک فرو رفتگی در دیوار خانه شما می تواند فضای مطالعه و یا فضای کاری کوچک برای شما باشد. تنها لازم است که با دیدی طراحانه به آن نگاه کنید و ابزار مناسب را برای نظم دهی به آن انتخاب کنید.

انتخاب میز غذاخوری برای دکوراسیون خانه های کوچک

به جای استفاده از میز و صندلی هایی که فضای زیادی را اشغال میکنند می توانید از میز و نمیکت های کوچک و کم جا به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید. نیازی نیست که فضای خانه خود را با مبلمان بزرگ، کوچکتر کنید.

جست و جو کنید و میز غذاخوری پر کاربرد در خانه های کوچک. را بیابید. از ست میز و صندلی هایی برای غذاخوری استفاده کنید که کمترین جای ممکن را در فضای خانه شما اشغال کنند. صندلی هایی که به خوبی در زیر میز جایی می گیرند و در مسیر رفت و آمد اخلال ایجاد نمیکنند.

وسایل کم جا، نجات بخش خانه های کوچک هستند. از میز های تاشو کم جا استفاده کنید. همانطور که در تصویر می بینید این میز تا شو در مواقعی که از آن استفاده نمی شود این امکان را دارد که به راحتی در زیر این قفسه های ظروف جای بگیرد و دوباره فضا را برای استفاده شما باز نگه دارد.

کمد و قفسه ها در طراحی داخلی حمام های کوچک

در کنار فضای دوش حمام می توانید از کمد های کشویی که با حرکت بر روی ریل ها حرکت میکنند استفاده کنید. این نوع کمد ها با حرکت در فرو رفتگی دیوار میتوانند از خیس شدن در امان باشند. با این کار می توانید حمامی مرتب و منظم داشته باشید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر