تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های خلاقانه با عکس برای دکور راهروی ورودی منزل

یک یا چند آینه مناسب، با قاب‌های برنجی به طور چشمگیری وسعت ورودی خانه را چندین برابر می‌کند.

image ایده های خلاقانه با عکس برای دکور راهروی ورودی منزل

قرار دادن جاکفشی در ورودی را فراموش نکنید. از جمله وسایل مورد نیاز برای هر ورودی جاکفشی است که با وجود فضایی محدود باید در فضای ورودی خانه قرار بگیرد. کفش‌ها اولین پوششی هستند که در زمان ورود به خانه درآورده می‌شوند؛ بنابراین به دلیل نازیبا شدن فضا و همچنین رعایت بهداشت بهتر است داخل جاکفشی هر چند کوچک قرار بگیرند.

image ایده های خلاقانه با عکس برای دکور راهروی ورودی منزل

برای این قسمت از خانه حتما یک فرش رنگارنگ در نظر بگیرید؛ فرشی که رنگ‌هایش با سایر رنگ‌های خانه هماهنگ باشد. در ضمن بهتر است فرش‌تان دایره باشد؛ دایره‌ای متناسب با فضای ورودی خانه.

تکفارس آی آر

استفاده از گلدان در این فضا ؛ اینکه گیاهان به هر فضایی طراوت و تازگی می‌بخشند و انر‍ژی مثبتی را به فضا تزریق می‌کنند. این کار باعث می‌شود که هر کس به خانه‌تان وارد می‌شود حس خوبی داشته باشد.

باید حتما فضای ورودی رخت‌آویز یا رختکن داشته باشد. برای این منظور می‌توانید با کمک برچسب‌های دیواری طرح یا شکل دلخواه‌تان را طراحی کرده و در قسمت‌هایی از آن قلاب نصب کنید و از آن در فضای ورودی‌تان کمک بگیرید.

image ایده های خلاقانه با عکس برای دکور راهروی ورودی منزل

اگر قسمت ورودی با فضای کل خانه‌اش تفکیک نشده و در خانه به طور مستقیم روی هال و پذیرایی باز می‌شود، برای راحتی و آسایش از پارتیشن‌هایی مانند تخته‌های بادبزنی که طرح‌ها و رنگ‌های فراوانی دارند برای جداسازی فضای ورودی کمک بگیرد؛ البته به کار بردن کاغذ دیواری یا دیگر پوشش‌های دکوراتیو برای دیوار این‌طور ورودی‌ها‌ هم فکر خوبی است. کاغذدیواری ابزار بسیار مناسبی برای تفکیک این دو فضا از یکدیگر باشد. در ضمن نصب کاغذدیواری خیلی ساده است.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر