تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های جالب برای چیدمان و نگهداری کفش های زیاد

نظم دهی جاکفشی با جعبه های کفش

یکی از عواملی که در نگهداری کفش ها در جاکفشی حائز اهمیت است سالم ماندن کفش هاست. به همین منظور بسیاری از ما برای سالم ماندن کفش ها و جلوگیری از تغییر شکل آن ها از جعبه های کفش استفاده می کنیم که در نگاه اول ایده ی بسار منحصر به فردی است اما در زمان پیدا کردن کفش ها شما را با مشکلات بسیاری مواجه میکند برای جلوگیری از این کار می توانید جعبه های یکسان تهیه کنید و از کفشتان عکس بگیرید روی هر کدام از آن ها بچسبانید و به سادگی آن ها را دم دست داشته باشید.

استفاده از جعبه های پلاستیکی برای جاکفشی

برای نظم دهی کفش های جاکفشی خود می توانید از باکس های پلاستیکی شفاف هم کمک بگیرید با این کار به سادگی می توانید کفش هایتان را پیدا کنید علاوه بر آن همیشه سالم و مرتب خواهد بود، توجه داشته باشید که پیش از قرار دادن کفش ها در جعبه ها حتما آن را تمیز کنید تا ظاهر کمد و جاکفشی را خدشه دار نکند.

استفاده از فضای خالی دیوار برای جاکفشی

تکفارس آی آر

با استفاده از فضاهای خالی دیوار، قناسی ها و کنج های بی استفاده به سادگی می توانید یک جاکفشی مخفی برای خودتان بسازید و به دکوراسیون خود ظاهر ویژه ای ببخشید. کافی است این فضا را اندازه گیری کنید و از نجار یا یک متخصص بخواهید تا برای این فضا درب و طبقه تهیه کند و به فضای داخلی شما نظم ببخشد.

استفاده از کمد برای جاکفشی

بخشی از فضای کمد خود را به کفش هایتان اختصاص دهید، این فضا می تواند یک طبقه و یا بخش کوچکی از فضای کمد شما باشد. اما حتما توجه داشته باشید که جاکفشی شما با البسه شما مجزا باشد اما اگر به دلیل کمبود فضا این امکان برای شما وجود نداشت بنابراین پیش از قرار دادن کفش ها داخل کمد حتما آن ها را تمیز کنید تا فاقد هر گونه آلودگی باشد.

مرتب کردن جاکفشی

برای مرتب کردن جاکفشی ها می توانید از اسامی اعضای خانواده برای هر طبقه استفاده کنید، با این کار به سادگی کفش ها را از هم تفکیک میکنید و هر فرد می تواند کفش مورد نظر خود را به سادگی پیدا کند، از این روش می توانید برای تفکیک کفش های مختلف خود نیز استفاده کنید.

www.takfars.ir

استفاده از شلف ها به عنوان جاکفشی

راه ساده ی دیگری که می توانید با کمک آن ها به کفش های خود نظم ببخشید استفاده از شلف ها می باشد، به سادگی می توانید از شلف ها به عنوان جاکفشی استفاده کنید و به فضای دکوراسیون خود نظم خاصی ببخشید، اگر دوست ندارید کفش هایتان در معرض دید قرار بگیرند می توانید روی آن را با یک پرده ی بلند همانند تصویر بپوشانید و یک کمد جمع و جور برای کفش های خود بسازید.

استفاده از کفش ها به عنوان لوازم دکوری

برای همه ی شما پیش آمده است که است که برخی از کفش های مورد علاقه تان کوچک می شوند و دیگر نمی توانید مثل قبل از آن ها استفاده کنید اگر از شیفتگان کفش هایتان هستید به سادگی می توانید از آن ها به عنوان لوازم دکوری استفاده کنید و ظاهر خاصی به فضای دکوراسیون خود استفاده کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر