تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر نوزاد شما دچار یبوست شد راه درمان چیست

نسخه ای خانگی و موثر برای درمان یبوست نوزادان

درمان این عارضه تنها به استفاده از داروهای شیمایی و طب رایج محدود نیست بلکه با انجام چند راهکار ساده می توان این مشکل را به شیوه طب سنتی رفع کرد، روشی که در آن استفاده از روغن بادام نقش بسزایی دارد.

مصرف روغن بادام در نوزادان زیر یک الی ۲ ماه برای درمان یبوست مشکلی ایجاد نمیکند، در این شیوه مقداری از روغن را به آرامی و درجهت عقربه های ساعت روی شکم نوزاد و بصورت دورانی ماساژ داده و کم کم محدوده ماساژرا آرام آرام گسترش می دهیم که این کار منجر به نرم شدن روده های نوزاد و نرمی بافت محتویات روده میشود.

مادران میتوانند برای حل این موضوع از ملین های طبیعی و سنتی در سبد غذایی روزانه شان استفاده کنند زیرا این ملین ها از طریق شیر دادن وارد بدن نوزاد شده و به بطور کاملا طبیعی وبی خطر یبوست نوزاد را درمان میکند.

روشهای درمانی یبوست اطفال ۲ ماه به بالا

تکفارس آی آر

مادران میتوانند هر ۸ ساعت یک قاشق مرباخوری روغن بادام به فرزندشان بدهند، از سوی دیگر استفاده از یک قاشق چایخوری خاک شیر تمیز و قوام گرفته در یک فنجان آب جوش در طول روز می تواند با جذب در روده ها منجر به رفع و درمان یبوست اطفال بالای ۲ ماه شود البته با توجه به سیستم گوارشی ضعیف اطفال این نسخه برای دوساله ها مناسب تر است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر