تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر میخواهید تا عید حسابی لاغر شوید بخوانید

image اگر میخواهید تا عید حسابی لاغر شوید بخوانید

با انجام راهکارهای در زمان کوتاهی می توانید به تناسب اندام مناسبی دست یافته و حتی لباس های چند سال پیش خود را مجدد بپوشید.

از خوردن غذا و انواع فست فودها در خارج از منزل تا حد امکان خودداری کنید زیرا این نوع غذاها حاوی مقادیر بالاتری از نمک و روغن در ترکیب خود به نسبت غذاهای خانگی هستند.

افرادی که قصد لاغری دارند باید به جای خوردن انواع خوراکی های پرچرب و حاوی نمک، سالاد بیشتری در وعده های غذایی خود مصرف کنند که حاوی انواع سبزیجات برگ سبز، صیفی جات، پروتئین، روغن زیتون و سرکه باشد.

رسیدن به اندامی مناسب تا عید

تکفارس آی آر

حجم صبحانه های خود را کاهش دهید، با مصرف تنها ۳۰۰ کالری در وعده صبحانه می توانید تا حد زیادی از وزن اضافه خود بکاهید، نان سبوس دار و حاوی غلات به همراه کره بادام زمینی را جایگزین شیرینی و کیک های پرچرب و شیرین کنید، این اقدام باعث می شود تا کاهش وزن داشته باشید و تا ظهر احساس گرسنگی نکنید.

در فروشگاه ها و مراکز خرید به طرف قفسه های حاوی انواع تنقلات مانند چیپس، پفک، نوشابه و انواع شیرینی ها نروید و در عوض سبد خرید خود را با انواع میوه ها و سبزیجات پر کنید.

در کلاس های ورزشی ثبت نام کنید و به طور منظم در جلسات آن شرکت کنید، هنگام ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید که ریتمی تند و سریع داشته باشد تا به این ترتیب تمایل بیشتری به انجام حرکات ورزشی و در نتیجه کالری سوزی بیشتری در بدن شما انجام شود.

عادت های ناسالم خود از جمله استعمال سیگار، دخانیات و قلیان را ترک کنید، زیرا همگی اثر منفی بر تناسب اندام شما می گذارند و عاملی جدی برای ابتلا به انواع بیماری ها هستند.

دانه های آجیل و خشکبار یا میوه های پرانرژی را جایگزین انواع تنقلات مانند بستنی و شیرینی کنید و از میان وعده های سالم استفاده کنید که گرسنگی شما را برطرف کنند.

www.takfars.ir

شام را در ساعات اولیه شب میل کنید، از مصرف خوراکی های سرخ شده بویژه در این وعده غذایی خودداری کنید، همچنین پس از صرف شام تا زمان خواب از خوردن تنقلات خودداری کنید، در صورت گرسنگی مقداری ماست کم چرب میل کنید، برای هضم بهتر شام می توانید یک الی دو ساعت پس از صرف آن مقداری پیاده روی سبک انجام دهید و به این ترتیب علاوه بر تناسب اندام، خوابی عمیق هم خواهید داشت.

سبزیجات از جمله اسفناج، کرفس، سیب زمینی شیرین، هویج ، فلفل و گوجه فرنگی را به رژیم غذایی خود اضافه و به همراه وعده اصلی غذا میل کنید زیرا سبزیجات باعث هضم بهتر مواد غذایی و دفع سریع تر سموم می شوند.

هر روز خود را وزن کنید و تغییرات آن را یادداشت کنید، همچنین تا حد امکان میزان فعالیت های فیزیکی خود در طول روز افزایش دهید به طور مثال کفش های اسپرت بپوشید و هر روز ۲۰ دقیقه بدوید، به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید، به جای ساعت ها تماشای تلویزیون به انجام کارهای خانه، نظافت و خانه تکانی بپردازید، از ماشین شخصی کمتر استفاده کنید و بیشتر پیاده روی کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر