تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر ازدواج موفق میخواهید این کارها را انجام دهید

موسیقی دونفره

بعد از صرف شام که بچه ها به اتاق خودشان می روند، شما هم با همسرتان به اتاق خوابتان بروید، یک موسیقی ملایم بگذارید و با هم گوش کنید. مطمئن باشید اتفاق های خوبی خواهد افتاد.

با هم شعر بخوانید

برای هم اشعار زیبا بخوانید. جادوی کلام حافظ و مولانا را فراموش نکنید که می تواند مدهوشتان کند.

برای زنده نگه داشتن دوباره (یا سه باره) ماه عسل بروید!

تکفارس آی آر

ماه عسل ها (قطعا بدون حضور بچه ها) فقط برای تازه عروس و تازه دامادها نیست. سالی یک ماه عسل اصلا زیاد نیست! خیلی از مردم این سنت را مدام تکرار میکنند و کلی هم به آنها خوش می گذرد.

برای زنده نگه داشتن ازدواج تان از تکنولوژی ها دور شوید

فکر کنید میخواهید مدیتیشن کنید؛ اما این بار دوتایی همراه با همسرتان. جایی را پیدا کنید که هیچ تکنولوژی ای دم دستتان نباشد تا هیچ کس مزاحم لحظه های عاشقانه تان نشود. حالا لذت ببرید!

سرگرم شوید!

بعضی کارهای دوتایی به خرج زیادی نیاز ندارد، فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. ببینید چه بازی هایی مورد علاقه شما و همسرتان است و هر دو از آن لذت می برید. قطعا این کار می تواند شما را بیش از پیش به هم نزدیک کند.

www.takfars.ir

برای زنده نگه داشتن ازدواج تان در خدمت هم باشید

نوبتی به یکدیگر خدمت رسانی کنید. مثلا شما می توانید ریش های همسرتان را برایش بتراشید و او می تواند موهایتان را برایتان بشوید یا شانه کند. این کارها هیچ خرجی ندارد و همه اش منفعت است!

برای زنده نگه داشتن ازدواج تان به هم غذا بدهید

شام خوردن زیر نور شمع را امتحان کنید. گاهی هم دور سفره یا میز کنار هم بنشینید و برای هم لقمه بگیرید.

برای زنده نگه داشتن ازدواج تان در چشم هم خیره شوید

سعی کنید لحظاتی فقط از طریق تماس چشمی با هم رابطه بگیرید، بدون اینکه نیاز به حرف زدن باشد. شاید اولش در این کار ناشی باشید یا خنده تان بگیرد اما مطمئنا بعد از چند دقیقه لحظات خوبی را تجربه خواهید کرد و با احساس بی نظیری غافلگیر خواهید شد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر