تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

انشا یک صفحه ای با موضوع کتاب و کتابخوانی

image انشا یک صفحه ای با موضوع کتاب و کتابخوانی

من کتاب خواندن را دوست دارم و می دانم کتاب ها دوستان خوبی برای انسان ها هستند، آن ها علم ما را زیاد می کنند و باعث می شوند در زندگی کمتر اشتباه کنیم.

به نظر من کتاب های خوب دوستانی هستند که هیچ وقت آدم را تنها نمی گذارند و همیشه به ما چیزهای خوبی یاد می دهند که در زندگی خیلی به درد ما می خورد، به همین خاطر من هیچ وقت از کتاب خواندن خسته نمی شوم.

هر کتاب موضوع متفاوتی دارد. ما با کتاب خواندن به دنیاهای دیگری سفر می کنیم، به سرزمین های رنگارنگ و زیبا. گاهی برای فهمیدن مطلبی باید ۵۰ سال عمر خود را بگذاریم در حالی که می توانیم با کتاب این راه ۵۰ ساله را در طول یک شب طی کنیم و آن مطلب را درک کنیم.

ما با خواندن کتاب به علم و دانش درباره هر موضوعی که دوست داشته باشیم می رسیم.

تکفارس آی آر

خواندن کتاب، مثل خوردن آب برای ما ضروری است. انسان ها با خواندن کتاب می فهمند که دنیا خیلی بزرگ تر از شرایطی است که آن ها در حال حاضر در آن زندگی می کنند و این که می توانند دنیا را تغییر دهند.

کتاب خواندن تجربه ای است که شاید هیچ تجربه ای شبیه آن نباشد. لذت کشف دنیاهای جدید با کتاب شروع می شود. عجیب است که تعدادی برگه و واژه بتوانند اینگونه دنیای انسان را تغییر بدهند.

گسترش فرهنگ کتابخوانی باعث می شود که جوانه های علم در وجود بچه ها رشد کند و پدر و مادرها نیز باید برای بچه ها قصه بخوانند چون قصه روحیه بچه ها را شاداب و پرانرژی می کند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر