تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

انشا درباره عید خود را چگونه گذراندید از زبان دانش آموز

image انشا درباره عید خود را چگونه گذراندید از زبان دانش آموز

نوروز با تمام شدن زمستان و فرا رسیدن بهار آغاز می شود و نماینگر آغاز سالی جدید است. این عید یکی از مهمترین و اصلی ترین جشن های ایرانیان می باشد.ایرانی ها، نوروز را در آغاز سال جدید و فرا رسیدن فصل بهار جشن می گیرند.

لحظه تحویل سال در کنار خانواده سر سفره هفت سین بودیم. بعد از تحویل سال پدر کتاب قرآن را برداشت و به هر یک از ما یک اسکناس نو عیدی داد.

امسال نوروز بسیار خوبی داشتم در کنار خانواده بودم و با هم سریال های ویژه عید نوروز را تماشا کردیم. من در تعطیلات عید پای صحبت های پدر و مادرم نشستم و آنها برای من از خاطرات ایام قدیم عید می گفتند.

تکفارس آی آر

بهار فصل زیبایی هاست و ایام عید فرصت بسیار مناسبی بود تا در طبیعت به گشت و گذار پرداخته و از هوای تازه بهاری لذت ببریم. درخت ها کم کم از خواب زمستانی بیدار شده بودند و بعضی از آنها شکوفه داده بودند.

ما در ایام عید نوروز با تماس تلفنی و یا دید و بازدید عید از احوالات دوستان قدیمی و فامیل باخبر شدیم و این یکی از بهترین های سنت های عید نوروز می باشد که دیدارها با دوستان و آشنایان قدیمی تازه می شود.

تعطیلات عید امسال بسیار پر بار بود و فکر می کنم به نحو احسن توانستم از آن استفاده کنم. با گوش دادن به صحبت های بزرگترها و کمک کردن به آنها. من همچنین در ایام عید و اوقات فراغت خودم کتاب های درسی ام را مرور کردم تا با باز شدن دوباره مدرسه بعد از پایان تعطیلات انگیزه و شوق بیشتری برای درس خواندن و کسب علم و دانش داشته باشم.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر