تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

امکانات رایگان گوگل برای نوشتن وبلاگ

image امکانات رایگان گوگل برای نوشتن وبلاگ

ابزارهای رایگان گوگل مخصوص شماست. استفاده کنید و به وبلاگ‌تان حال اساسی بدهید.

Feedburner: اولین چیزی که برای نشر بیشتر حرف‌ها و صحبت‌هایتان نیاز دارید، خبرنامه است. خیلی از کاربران علاقه دارند که به جای خواندن مطالب شما در سایت یا فید آراس‌اس، آنها را در ایمیل‌شان بخوانند. پس متن کامل پست‌ها را برایشان بفرستید. برای این‌کار کافی است فیدبرنر را باز کنید و اگر اکانت گوگل دارید وارد شوید و اگر ندارید، بسازید!

سپس با وارد کردن آدرس لینک RSSتان در همان صفحه اول، فیدبرنر دار شوید. از برگه Publicize و گزینه Email Subscriptions می‌توانید خبرنامه ایمیلی را فعال کنید و کد آن را روی سایت‌تان قرار دهید. از این به بعد روزی یک ایمیل از مطالب جدیدتان به مشترک‌ها می‌رود.

AdWords Keyword Tool: گوگل اد‌سنس یکی از سیستم‌های تبلیغاتی گوگل است که استفاده از آن به عنوان منبع کسب درآمد در ایران با مشکلاتی روبه‌روست، اما سایت جانبی این سرویس که Keyword Tool نام دارد، به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مرتبط با موضوع وبلاگ‌تان را بیابید و از آنها در نوشتن و تگ‌گذاری پست‌هایتان استفاده بیشتری کنید.

تکفارس آی آر

کافی است در صفحه اول سایت، آدرس و موضوعات وبلاگ‌تان را بنویسید تا داغ‌ترین کلیدواژه‌ها پیشنهاد شوند.

Analytics: اینکه وبلاگ شما چقدر و در چه موقعیت‌هایی بازدیدکننده دارد، مهم‌ترین چیزی است که باید هر روز رصد کنید. خب، با در نظر گرفتن این موضوع که بیشترین لینک ورودی شما از غول موتور جست‌وجوی جهان یعنی گوگل است، چه آمارگیری بهتر از آمارگیر این شرکت؟

آنالیتیکس ابزار مجانی آمارگیری گوگل است که کارکرد ساده‌ای دارد. تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت سایت و قرار دادن کد مخصوص آمارگیری در کد پوسته وبلاگ‌تان است.

Alerts: هشدار! این نام یکی از سرویس‌های گوگل است که به شما اجازه می‌دهد مطالب کلیدواژه‌های مختلف را در ایمیل‌تان دریافت کنید. برای اشتراک در این سرویس باید به صفحه اول آلرتس بروید و آدرس ایمیل‌تان را همراه با کلیدواژه‌های مدنظر بنویسید.

این‌طوری می‌توانید مطالبی که بقیه می‌نویسند را رصد کنید و متوجه شوید که چه دغدغه‌هایی روی بورس است.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر